آگهی‌نامه اینترنتی «اثرنامه»

سایت : AsarNameh.com
کانال تلگرام : @AsarNamehh
صفحه اینستاگرام : @AsarNameh

اثرنامه رسانه تبلیغاتی از نوع آگهی‌نامه با روش اینترنتی می‌باشد و از سری ایده‌های تبلیغاتی با عنوان «تبلیغات سبز» می‌باشد. با توجه به گسترش روزافزون اینترنت و به صورت کلی فضای مجازی، که دارای ویژگی‌هایی از جمله سرعت در انتقال اطلاعات، هزینه‌ کم نسبت به سایر رسانه‌ها با متریال فیزیکی(رسانه‌های سنتی)، عدم آلودگی‌های زیست محیطی، و از همه مهمتر جلب توجه و جذب مخاطب بیشتر در زمان کمتر با هزینه کمتر، می‌باشد، بهره بردن از چنین رسانه قدرتمندی، نوعی اجبار به شمار می‌رود.

شاید فضای مجازی معایبی هم داشته باشد ولی در این دنیای رقابتی و پر سرعت، رسانه‌ای برنده است که بتواند در عرض چند ثانیه قابل ارائه باشد و در صورتی که نیاز به تغییر باشد، در کوتاه‌ترین زمان صورت گیرد. تصور کنید نیاز به یک تبلیغ در آگهی‌نامه‌های مرسوم چاپی دارید، برای انجام آن باید ابتدا مرکزی قابل اعتماد جهت انجام تبلیغ پیدا کنید، سپس اطلاعات مربوط به کسب‌وکار خود را ارائه نمایید تا طراح بر حسب نیاز و متناسب با اطلاعات ارائه شده، شروع به طراحی و ایده‌پردازی نماید(که اگر طرح خوب و قابل قبولی نیاز داشته باشید باید زمان لازم را در اختیار طراح قرار دهید). بعد از آماده‌ شدن پیش‌طرح، رفع نواقص طرح و نهایی کردن طرح شروع می‌شود. طرح نهایی بر روی صفحه‌ آگهی‌نامه چیدمان شده و منتظر بسته شدن فرم آگهی‌‌نامه خواهید ماند(بستگی به تعداد سفارشهای آگهی‌نامه دارد) بعد اتمام چیدمان و مرحله چاپ، تشکیل تیم پخش و سازماندهی پخش و نهایتا مشاهده شدن توسط مخاطبی که به تبلیغ شما نیاز دارد.
همه این مراحل نیازمند زمان و صرف کردن هزینه‌هایی است که شاید رسانه‌ای مانند آگهی‌نامه که در وسعت محلی(شهر) پخش می‌شود، ارزش مصرف کردن آن را ندارد. بگذریم از این که باید چه تعداد کاغذ مصرف شود، یا چند نیروی انسانی درگیر مانند پخش، طراح، تیم بازاریابی، چاپ‌ و … انرژی خود را صرف می‌کنند و ساعت‌ها زمان سپری می‌شود.

ما در آژانس تبلیغاتی اثرهنری با در نظر گرفتن همه مشکلات، و با توجه به اتلاف انرژی، زمان، منابع انسانی و از همه مهمتر منابع طبیعی، همچنین عدم پاسخ‌گویی رسانه‌های متدوال و سنتی؛ به نسبت گردش مالی که سفارش دهنده باید آن را متحمل شود، به فکر ایجاد رسانه جایگزین افتادیم. با توجه به این‌که اینترنت بستر مناسب و گسترده‌ای را برای ارتباط بین انسان‌ها (تولید کننده و مخاطب) فراهم آورده و هزینه‌های ارتباط را نیز کاهش داده،  بهتری گزینه‌ای است که بهره‌وری تبلیغ را افزایش داده و مورد توجه واقع شدن آن را تضمین کند.

در این رسانه مخاطب با چند کلیک اطلاعات خود را منتشر و یا اطلاعات مورد نظر را دریافت می‌کند.

اثرنامه با توجه به نکاتی که ذکر شد و با در نظر گرفتن منافع مشتری‌، نیازی بس بزرگ را در فضایی تأثیرگذار، رفع خواهدکرد.
نیازی که سفارش دهنده و مخاطب، یکی از جنبه آگاهی دادن و معرفی کردن کسب و کار خود و دیگری از جنبه مطلع شدن و رفع نیاز‌، احساس، و  در پی رفع آن به هر طریقی می‌باشد. ما این بستر را از طریق راه‌اندازی آگهی‌نامه اینترنتی اثرنامه رفع خواهیم کرد البته با لطف و عنایت پروردگار.

شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشد که با وجود سایت‌های پر بازدید و رایگان، چه لزومی به هزینه در بستر مشابه آن داریم؟
باید توجه داشت که هر برند و ایده‌ای برای حرکت خود دارای قواعد و استدلال‌هایی‌ست. آیا با خود فکر کرده‌اید وقتی کنار خیابان با یک اشاره، می‌توان با کمترین هزینه تاکسی سوار شد، چه نیازی به تاکسی تلفنی است آن‌هم با این‌ هزینه بالا.؟ خب واضح است چه زمانی تاکسی سوار می‌شویم و چه زمانی مجبور می‌شویم روش دیگری انتخاب کنیم.
هر رسانه‌ای دارای اساس‌نامه‌ای است که مسیر حرکت و نحوه فعالیت آن رسانه را مشخص می‌کند. تبلیغات در رسانه‌های مجازی مخصوصا سایت‌هایی که رویکرد درآمدزایی از تبلیغ را دارند، هزینه تبلیغ بر اساس امکاناتی که برای مخاطب و سفارش‌دهنده تدارک دیده است هزینه دریافت می‌کنند، که می‌توان به تعداد کلیک‌ها، اندازه بنر‌های تبلیغاتی، تعداد بازیدید صفحه‌ مورد نظر و مواردی مانند دیوار یا شیپور که از ایجاد آگهی فروش رایگان و بالابردن بازیدید صفحهات استفاده می‌کنند اشاره کرد. تعرفه آنها از رایگان شروع شده و به میلیون‌ها تومان می‌رسد(بستگی به نوع سایت و نحوه تبلیغ). گاهی هم با سوء استفاده از حضور کاربر در یک سایت صفحات بیشماری شروع به باز شدن و آزار مخاطب می‌شوند. سایت‌های تبلیغاتی که معمولا با کمترین هزینه کار می‌کنند، مخاطب خود را برای یک لحظه دیده شدن تبلیغ، نیاز دارند و امکاناتشان را خیلی پیچیده و گسترده نمی‌کنند، چراکه در چهارچوب کاری‌ آنها نیازی به این همه هزینه کردن نیست، یا اصلا هدف، ارائه نکته‌ای کوتاه در مورد سفارش دهنده می‌باشد.

اثرنامه با ایجاد بستری جذاب و با امکانال گسترده مانند نشانگر مکان کسب‌وکار در نقشه، مسیریابی از هر نقطه‌ای برای رفتن به مکان سفارش دهنده آگهی، آدرس و تمام مشخصات ارتباطی از جمله فضای مجازی، محلی برای قرار دادن اطلاعات و توضیحات مفصل برای سفارش دهنده، ایجاد گالری عکس با تعداد زیاد عکس، قرار دادن تیزر، مشخص کردن ساعات کاری و … سعی کرده است مکانی مناسب ایجاد کرده و در کنار امکانات و جذابیت، تبلیغات گیرا و قابل اعتنایی را برای سفارش دهنده،‌ به نمایش بگذارد.
باید توجه داشت که صرف دیده شدن یک تبلیغ، هدف تبلیغ را برآورده نخواهد کرد. اکثر صاحبان کسب و کار فقط می‌خواهند تبلیغ کنند، ولی هدف از تبلیغ را عموما اشتباه انتخاب می‌کنند. مدیرانی‌ هم که با تبلیغات آشنایی دارند رسانه و شیوه‌ تبلیغات خود را اشتباه انتخاب می‌کنند. تبلیغی موفق خواهد بود که علاوه بر اینکه در یک لحظه نگاه مخاطب را به خود جلب کند(هدف اولیه)، مخاطب را در مقابل خود نگه داشته و اطلاعاتش را عرضه کند(هدف ثانویه) و در کنار آن نیازهای اطلاعاتی خود را به نحو احسن به وی انتقال دهد(هدف اصلی). در کنار اهداف اصلی که حول محور مخاطب قرار دارد، فشاری نیز از بابت هزینه به سفارش دهنده وارد نکند. یعنی به نسبت هزینه‌ای که صورت می‌گیرد، بازده بالاتری داشته باشد. و این به امتیاز آگهی‌نامه اینترنتی «اثرنامه» خواهد افزود.
باید توجه داشت که هزینه کردن، حتی بیش از عرف، اگر در بستر مناسب، صورت گیرید، به نفع سفارش دهنده خواهد بود. چرا که اهداف سفارش دهنده از هزینه‌ای که انجام خواهد داد، تأمین خواهد شد.
ما در اثرنامه سعی کرده‌ایم علاوه‌برجذابیت، امکانات مناسبی را فراهم آوریم تا سفارش دهنده به همه اهداف تبلیغاتی خود دست‌یابد.

آژانس تبلیغاتی اثرهنری، مجری تبلیغات ایده‌محور و مدرن.
««اثرگذارتر باشید»»

Visits: 231

دکمه بازگشت به بالا