فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان رقابت بین‌المللی عکاسی Alexia ۲۰۲۰

فراخوان رقابت بین‌المللی عکاسی Alexia ۲۰۲۰ لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=17816 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان رقابت بین‌المللی عکاسی Alexia ۲۰۲۰ | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از باشگاه عکاسان جوان بنیاد الکسیا فراخوان (رقابت بین المللی عکاسی) خود را برای عکاسان حرفه اس و دانشجویی در سال ۲۰۲۰ اعلام نموده است.این کمک هزینه ها به روزنامه نگاران دانشجوی عکاسی و حرفه ای اختصاص می یابد تا با پرداختن به موضوعاتی که از نظر اجتماعی دارای اهمیت هستند، در تولید پروژه هایی که الهام بخش تغییر باشد ، کمک کند.

مقررات

۱_خلاصه: در بیش از ۲۵ کلمه ، خلاصه ای از پروژه خود را بنویسید.

۲_ پروپوزال: یک پیشنهاد کتبی بیش از ۵۵۰ کلمه برای تولید بدنه کار شامل پروژه ثابت و / یا فیلمبرداری. تقریباً کلیه گیرندگان قبلی کمک مالی پیشنهاد داده اند تا روی پروژه هایی که در حال انجام هستند کار خود را ادامه دهند. سازمان دهنده پیشنهاد می کند که پروپوزال خود را با وضوح به بیان آنچه در مورد پروژه است شروع کنید، سپس توضیح دهید که چرا مهم است، چگونه پروژه را تولید می کنید و در آخر چه نتیجه ای از کار شما حاصل می شود. این مزیت است اگر شما با سازمانهای دیگر همکاری ایجاد کرده اید تا تاثیر بیشتری با پروژه داشته باشید.

۳_ رزومه: رزومه ای که دستاوردهای حرفه ای شما را تشریح کرده و آدرس ایمیل ، شماره تلفن و آدرس شما را به همراه نام ها ، عناوین و شماره تلفن از ۳ منبع درج شده باشد. هیچ توصیه نامه ای ارسال نکنید.

هر سال فقط یک درخواست برای هر شخص پذیرفته می شود.

چه چیزی و چگونه ارسال شود؟

عکس ها: یک مجموعه میتواند شامل بیست عکس باشد.عکس ها باید توانایی شما در انجام پروژه پیشنهادی خود را نشان دهند. اگر عکسهایی ارائه دهید که به پروپوزال شما ارتباطی نداشته باشند ، باید در ۳ سال گذشته گرفته شده باشند. هیچ محدودیتی برای تصاویر که مستقیماً به پروپوزال شما مربوط می شود وجود ندارد.

تهیه تصویر: پرونده های عکس دیجیتال باید به عنوان تصاویر JPEG با کیفیت متوسط ​​در ۵۰۰۰ پیکسل در طولانی ترین ابعاد ۷۲ dpi با استفاده از پروفایل sRGB قالب بندی شوند. هر تصویر باید در قسمت زیرنویس ها / فراداده فایل پرونده یک عنوان داشته باشد. نام خود را در زیرنویس ها یا قسمت های Exif وارد نکنید.

شما می توانید بیش از ۲ URL از فیلمهای خود ارائه دهید – که باید پروژه پیشنهادی شما یا یک موضوع یا رویکرد مشابه با موضوع پیشنهادی شما را منعکس کند.

رقابت Alexia Grant با پذیرش درخواست ها از ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز می شود.

قدرت پروپوزال کتبی شما به همان اندازه ی مهارتهای عکاسی شما قضاوت خواهد شد. این کمک هزینه به کسانی می رسد که به طور واضح و مختصر پروژه های مهمی را پیشنهاد می کنند که در مأموریت بنیاد سهیم هستند و توانایی انجام پیشنهادات خود را همانطور که توسط تصاویر ارائه شده با طرح نشان داده شده است ، نشان می دهند.

کمک های مالی Alexia از سی سال پیش تا به الان برای حمایت از عکاسان ایجاد شده و این همچنان ماموریت اصلی این سازمان است.

جوایز:

برنده بخش حرفه ای کمک هزینه ای به مبلغ ۲۰۰۰۰دلار برای اجرایی کردن پروژه دریافت خواهد کرد.

برنده بخش دانشجویی نیز کمک هزینه ای مبلغ ۱۰۰۰دلار برای تولید مجموع و بوجه برای یک ترم تحصیل در دانشگاه siracuse دریافت خواهد کرد

هزینه های ثبت نام:

هزینه ورود برای متخصصان ۵۰ دلار است. هزینه ثبت نام دانشجویان رایگان است.

گاهشمار فراخوان :

برندگان در ۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ اعلام خواهند شد .

مهلت ثبت نام : ۵ اکتبر ۲۰۲۰ ( ۱۴ مهر ۹۹ )

برای اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه فرمایید.

Visits: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا