معرفی هنرمندهنرمندان گرافیک

معرفی و آثار حسین پاشازاده

معرفی و آثار حسین پاشازاده  لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=14658 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

معرفی و آثار حسین پاشازاده | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل هنرمندان اردبیل به دلایل مختلفی در جایی غیر از استان خود شناخته شده هستند. مهم نیست چقدر سابقه کار داشته باشی یا چقدر در ایران شناخته شده باشی، مهم این است که در اردبیل کمتر کسی تو را بشناسد.

احتمالا این تنها راز موفقیت هنرمندان استان اردبیل باشد. با وجود اینکه مدعیان هنر در تلاشند، خود را بیشتر در جامعه به رخ بکشند، ولی می‌بینیم افرادی خارج از این بده بستان‌ها و خارج از جغرافیای استان و جایی غیر از خانه خودشان، چنان مطرح هستند که کمتر باور می‌کنیم آنان همشهری ما باشند.

جایی که چنین استعدادهایی را پرورش می‌دهد، چرا از وجود این افراد بی‌بهره مانده؛ تنها مسئله‌ ایست که فکر خیلی‌ها را به خود مشغول کرده است. هر چند بیشتر هنرمندان دلیل این مسئله را تاحدودی می‌دانند، ولی کمتر کسی جرأت بیان آن را دارد. احتمالا دلیلش منزوی شدن و شاید به خطر افتادن منافع باشد. بگذریم.

معرفی هنرمند :

حسین پاشازاده
متولد اردبیل
دانش‌آموخته گرافیک از هنرستان شهریار(ورودی ۷۸)
کارشناس گرافیک

طراح گرافیک
مشاور و مدیر هنری
عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران

حسین پاشازاده از هنرمندان مطرح کشورمان در زمینه گرافیک است که شاید نکته مهم در پیشرفت وی خارج شدن از چند قطبی داخل استان باشد. وی گرافیک را از سال ۷۸ و در هنرستان استاد شهریار اردبیل آغاز کرده و با کارشناسی گرافیک، تحصیلات خود را به پایان رسانده است

در دوران کاری خود موفق به دیدار استاد رضا عابدینی شده و از سال ۸۲ در محضر ایشان درس‌ها آموخته و به داشته‌های خود افزوده است. حسین پاشازاده در دوران حرفه‌ای خود در چندین جشنواره معتبر موفق به کسب جایزه شده و نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی نیز در کارنامه کاری وی به چشم می‌خورد.

وی عضویت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران را نیز دارد. همانطور که ازآثار و سفارش دهنده‌های ایشان مشخص است یک طراح گرافیک حرفه‌ای در سطح بین‌المللی به شمار می‌آید و با انتشارات معتبر داخلی نیز همکاری مسترم داشته است.

روجلدهای حسین پاشازاده :

لوگوهای حسین پاشازاده :

تصویرسازی برای روجلد و … :

Visits: 60

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا