رقابت بین المللی طراحی و تبلیغات CA
رقابت بین المللی طراحی و تبلیغات CA | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله فرد، مجله ارتباطات هنر برای شرکت در مسابقات سالانه طراحی گرافیک خود ، طراحی هنرهای ارتباطی و مسابقات تبلیغاتی برای سال ۲۰۲۰ پذیرش آثار هنرمندان را آغاز کرده است.
جوایز CA یکی از معتبرترین مسابقات برای خلاقیت در طراحی گرافیک و تبلیغات در سراسر جهان است.
هر پروژه طراحی چاپ شده ، منتشر و یا پخش شده برای اولین بار از ماه مه ۲۰۱۹ تا مه ۲۰۲۰ واجد شرایط است.
دسته ها:
• بسته بندی: برچسب ها ، کیسه های خرید ، بسته بندی صوتی / تصویری / نرم افزاری و غیره.
• علائم تجاری: مارک تجاری یا آرم منفرد
• راهنماهای هویت: کتابچه راهنمای هویت شرکت ها / راهنماهای سبک ، راهنمای استراتژی نام تجاری ، و غیره.
• برنامه های یکپارچه برندسازی: برنامه های هویت جامع. ممکن است شامل علائم تجاری ، اوراق بهادار ، وب سایت ها و غیره باشد.
• اوراق بهادار کسب و کار: اوراق بهادار برای یک شرکت واحد
• برای گزارش های سالانه سود: گزارش سالانه برای شرکتهای دارای معامله عمومی
• گزارش های سالانه غیرانتفاعی: گزارش سالانه برای سازمان های غیرانتفاعی
• بروشورهای نهادی: نهادینه / شرکتها / مسئولیتهای اجتماعی / جزوه یا بروشور
• بروشور محصولات / خدمات: بروشور محصول یا خدمات
• کاتالوگ محصولات: شامل تصاویر محصول ، توضیحات ، مشخصات ، قیمت و غیره.
• کاتالوگ مدارس: کاتالوگ دوره برای کالج ها ، دانشگاه ها یا سایر مراکز آموزشی. کاتالوگ های مدارس هنری که دوره های ارتباطات تصویری را ارائه می دهند در Self-Promotion است
• کاتالوگ نمایشگاه: فهرست بروشور که در یک نمایشگاه هنری یا کتاب چاپ شده برای همراهی با یک نمایشگاه منتشر می شود.
• ادبیات شرکت متفرقه: ادبیات کنفرانس ، اطلاعیه ها ، دعوت شرکت / کارت تبریک ، و غیره.
• پوسترها: پوسترهای نمایشگاه ، نهادی ، تئاتر ، فیلم و غیره.
• تحریریه: مجلات مصرفی و تجاری ، روزنامه ها ، اعضای خانه / خبرنامه ها / انتشارات انجمن و غیره
• کتابها: جلد و کتابهای کامل
• خود تبلیغ: تبلیغ برای شرکتهای طراحی ، چاپگرها ، شرکتهای کاغذی ، مدارس هنری ، تصویرگرها و عکاسان
• خود تبلیغ برای کلوپ های طراحی: ارتقاء / ارتباطات برای کلوپ های هنری / طراحی
• گرافیک متحرک: عناوین برنامه ، فیلم های رویداد ، انیمیشن ، فیلم های موسیقی و غیره.
• خدمات عمومی: کار تولید شده برای افراد غیرانتفاعی از جمله باغ وحش ، موزه ها ، ارکسترها ، شرکت های باله و غیره.
• گرافیک محیطی: علائم ، فضای داخلی ، گرافیک های معماری ، نمایشگاه ها ، غرفه های نمایشگاه ، نمایشگرهای نقطه خرید و غیره.
• اطلاعیه های شخصی: دعوت نامه های شخصی / کارت تبریک / اعلامیه تولد ، و غیره.
• تقویم ها: تقویم هایی برای فروش یا ایجاد شده برای مشتری. تقویم های ایجاد شده برای ارتقاء نفس متعلق به خود تبلیغ است
• منوها: فهرست منوها و مجموعه های ایجاد شده برای مراکز تهیه غذا
• متفرقه: کارهایی که در دسته های قبلی نمی شوند
• کار دانشجویی: اثری که برای تکالیف مدرسه ایجاد شده است
شرکت کنندگان می توانند در فرم های زیر آثارشان را ارسال شوند:
تصاویر دیجیتال باید RGB با فرمت JPG یا JPEG با حداکثر اندازه پرونده ۲MB باشند.
ویدئوهای اریالی باید با فرمت MOV ، MP4 ، MPG یا MPEG باشد ، حداکثر اندازه پرونده ۵۰۰MB باشد.
PDF های ارسالی باید حداکثر اندازه پرونده ۵۰MB باشد.
هزینه های ثبت نام:
مطالب ثبت شده باید حداکثر بعد از نیمه شب (منطقه زمانی اقیانوس آرام) ، اول ماه مه ۲۰۲۰ ثبت شود. ثبت نام شده های پس از آن تاریخ باید ۱۰ دلار برای تاخیر در هر ورودی پرداخت کنند.
آخرین مهلت ثبت نام: هیچ کاری پس از ۱۵ مه ۲۰۲۰ ( ۲۶ اردیبهشت ۹۹ ) پذیرفته نمی شود.
وب سایت رقابت:
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://www.commarts.com
بازدیدها: ۱