اخبار هنرهای تجسمیفراخوان حجم و مجسمه

بخش مجسمه بخاطر مسائل اقتصادی حذف شد

بخش مجسمه بخاطر مسائل اقتصادی حذف شد | سایت : AsarArt.ir/Atelier | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier

بخش مجسمه بخاطر مسائل اقتصادی حذف شد –  مسعود نجابتی با اشاره به پرهزینه بودن رشته مجسمه‌سازی گفت: مجسمه که از بخش‌های جدی دوره‌های پیشین جشنواره هنر مقاومت بود، بخاطر مشکلات اقتصادی حذف شده است.

به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از خبرگزاری آنا، مسعود نجابتی درباره حذف بخش مجسمه از پنجمین جشنواره هنر مقاومت گفت: از آنجا که مجسمه‌سازی رشته پرهزینه‌ای است بخاطر مسائل اقتصادی نتوانستیم این بخش را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: مجسمه‌سازی رشته پرهزینه‌ای است و اجرای آن در ابعاد واقعی و در سطح شهر مستلزم حمایت سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر است.

دبیرکل پنجمین جشنواره هنر مقاومت اظهار کرد: بخاطر مشکلات موجود تصمیم به برگزاری بخشی با عنوان طراحی صنعتی گرفتیم که امکان تولید آثار در قالب آن، بیشتر برایمان فراهم بود. در حقیقت این امر، انتخابی استراتژیک بوده و شاید بتوانیم مجددا در دوره‌های بعد جایی برای ارائه مجسمه باز کرد.

نجابتی در خصوص ارائه بخش کارتون تصریح کرد: آثار این بخش بخصوص آثار مربوط چهل شخصیت منفوری که همراه با بیوگرافی در حال تولید هستند، به بازار راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: انتظار ما این است که آثار بخش کارتون جشنواره هنر مقاومت، به دست مخاطبان که قشر کودک و نوجوان هستند، برسد.

دبیرکل جشنواره هنر مقاومت تصریح کرد: ما امیدوار هستیم آموزش و پرورش زمینه‌ای مهیا کند تا بتوانیم آثار بخش کارتون را در مدارس توزیع کنیم.

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا