فراخوانفراخوان تصویرسازیفراخوان طراحیفراخوان کمیک استریپفراخوان گرافیتیفراخوان گرافیک

فراخوان مسابقه هنری Siva Galerija

فراخوان مسابقه هنری Siva Galerija لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=19219 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان مسابقه هنری Siva Galerija | گالریا سیوا فراخوان سال ۲۰۲۱ خود را اعلام می کند

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله نگاه فرد Galerija Siva در زاگرب برنامه ای اعم از ارائه ، تولید و آموزش را که با هنر خیابانی، هنر گرافیتی، طراحی، کمیک، تصویرسازی و سایر زمینه های هنر تجسمی مرتبط است ، برگزار می کند، معیارهای اصلی پذیرش آثار غیرمتعارف بودن و ایجاد اثری خارج از جریان اصلی است.

اکثر برنامه های سیوا بر اساس خلاقیت و ساخته های خودتان (DIY) ایجاد شده است، و تا به هنرمندان در تحقق این ایده ها کمک کند و نمایشگاه هایی را که برای صحنه هنر مهم است به عنوان تولیدی با بودجه کم برپا کند. این برنامه به منظور پشتیبانی از هنرمندان به عنوان یک گالری هنر معاصر و یک مرکز تبادل فرهنگی، جدای از فرهنگ کرواسی و به صورت بین المللی طراحی شده است. هنرمندان برجسته برای کار در قالب های مختلف آزاد هستند – از یک نمایشگاه کلاسیک تا یک تغییر شکل کامل در کل فضا با استفاده از مناظر سه بعدی ، نور یا رنگ.

Galerija Siva ارائه می دهد:

هزینه سفر برای هنرمندان کرواسی ، حداکثر ۱۰۰ یورو که به طور مستقیم با تحقق برنامه مرتبط است. یا هزینه های سفر برای هنرمندان بین المللی ، تا ۳۰۰ یورو که مستقیماً مربوط به تحقق برنامه است.
پوشش بخشی از هزینه های تولید (فقط برای کارهای جدید تولید شده در یک اقامتگاه).
شرایط اولیه فنی و پوشش کامل هزینه های فنی یک نمایشگاه.
تبلیغات و پشتیبانی از بازاریابی.
پوشش کامل هزینه تبلیغاتی.
مستند نمایشگاه.

شرکت در این برنامه هنری رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ ( ۲۴ مهر ۹۹ )

فرم ثبت نام را در این لینک پر کنید.

Visits: 104

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا