فراخوان

فراخوان جایزه تصویرسازی Brightness 2020

فراخوان جایزه تصویرسازی Brightness 2020 لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=15469 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان جایزه تصویرسازی Brightness 2020 | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله نگاه فرد، مجله Brightness ، یک مجله بین المللی تصویرگری دیجیتال است، اخیراً دومین دوره از جایزه تصویرگری Brightness را که سالانه به صورت بین المللی برای هنرمندان آماتور و حرفه ای برگزار می شود، اعلام کرده است.

هدف ما از مجله Brightness ارتقاء هنر شما است و نه مالکیت آن. شما به حقوق همه کارهای خود ادامه خواهید داد. ما فقط به دنبال این هستیم که هنر شما را به نمایش بگذاریم. این مسابقه را به عنوان یک همکاری هیجان انگیز با دیگر هنرمندان و یک راه عالی برای ایجاد یک جنبش همکاری جهانی در صنعت تصویرسازی در نظر بگیرید.

دسته ها:

❶ کتاب
❷ کتاب های کودکان
❸ مجلات
❹ تجربی

راهنمای ارسال آثار:

➜ آثار هنری ارسال شده باید با رنگ JPG ، RGB ذخیره شوند.

➜ آثار هنری باید یک یا چند اثر هنری اصلی باشند که برگرفته از یک مفهوم اصلی است که توسط شرکت کننده ایجاد شده است. این طرح می تواند یک اثر هنری باشد که از قبل آماده دارید (یعنی قبل از اعلام این مسابقه توسط شرکت کننده ایجاد شده است).

➜ اگر کار شما به زبان دیگری منتشر شده ، لطفاً ترجمه انگلیسی را برای ما تهیه کنید.

➜ آثار هنری که به عنوان بخشی از هر نوع قرارداد، توافق یا کمیسیون با هر گونه گالری، استودیو، موسسه یا شخصی باشند، برای شرکت در این رقابت یه دلیل تطابق با مجوزها ، ضوابط و شرایط مسابقه محدود می شوند.

داوری آثار توسط چهار هنرمند برجسته ، مدیران هنری و طراحان از سراسر جهان انجام خواهد شد.

آثار هنری کوتاه لیست در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ اعلام می شود.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ ( ۹ مهر ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://brightnessaward.com/brightness-award-2020

Visits: 151

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا