اخباراخبار هنرهای تجسمی

دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران به تعویق افتاد

دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران به تعویق افتاد لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=23196👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران به تعویق افتاد | با توجه به شرایط کنونی کشور مبنی بر احتمال گسترش شیوع  بیماری کرونا، تاریخ برگزاری دهمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران از اسفندماه ۱۳۹۹ به اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تغییر کرد.

به گزارش مجله اثرهنری دبیرخانه دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران اعلام کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور مبنی بر احتمال گسترش شیوع  بیماری کرونا و بازگشت محدودیت‌ها در اسفندماه سال جاری و همچنین اهمیت این رویداد بین‌المللی، تاریخ برگزاری سمپوزیوم دهم از اسفندماه ۱۳۹۹ به اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ موکول شد.

با توجه به اینکه دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران به تعویق افتاد، این رویداد هنری از ۲۸ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در تهران برگزار خواهد شد.

دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران قرار است با حضور ۲۱ هنرمند از ایران، ترکیه، یونان و ایتالیا در محل «گذر فرهنگی تاراز» برگزار ‌شود. بخش اصلی این رویداد با حضور ۱۰ هنرمند ایرانی و سه هنرمند خارجی و بخش دانشجویی با حضور ۸ هنرمند اجرا خواهد شد.

آثار این دوره از سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران در باغ سنگی دریاچه خلیج‌فارس نصب خواهد شد.

Visits: 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا