اخبار هنرهای تجسمیفراخوانفراخوان عکاسی

ششمین جشنواره نورنگار به ایستگاه پایانی رسید

عکس زنان قایقران ایرانی جزو ۸ عکس منتخب قاره آسیا شد لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=10206 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام : @AsarArtAtelier 👆
=
ششمین جشنواره نورنگار به ایستگاه پایانی رسید | آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان ششمین جشنواره ملی عکس نورنگار در تالار سوره حوزه هنری برگزار و با حضور سیف الله صمدیان از دو عکاس پیشکسوت هنر ایران تجلیل شد.

ششمین جشنواره نورنگار به ایستگاه پایانی رسید | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی این جشنواره، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی عکس نورنگار با حضور محمد فروغی (مدیرعامل مجموعه نورنگار)، مسعود افشانی (دبیر جشنواره)، سیف‌الله صمدیان، سیامک اطلسی (بازیگر و از اعضای تیم داوری) و … به میزبانی تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

در ادامه پس از اهدای یادبود به محسن شاندیز و محمد صیاد به عنوان عکاسان پیشکسوت، مسعود افشانی بیانیه داوران را قرائت کرد.

سپس برگزیدگان هر بخش معرفی شدند و در بخش اصلی حمید سبحانی، عرفان سامان فر و محمدرضا فربود قصرالدشتی به عنوان منتخبین معرفی و هرکدام جایزه ۱۰ میلیون تومانی به همراه تندیس جشنواره را دریافت کردند.

در بخش جنبی نیز داود ایزدپناه، اصغر بشارتی و احمد بلباسی به عنوان نفرات برگزیده جایزه شش میلیون تومانی و تندیس جشنواره را از آن خود کردند.

همچنین اثر مهران چراغچی بازار به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

در پایان نمایشگاه ششمین جشنواره عکس نورنگار شامل ۱۰۰ اثر منتخب در گالری حوزه هنری گشایش یافت.

Visits: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا