فراخوانفراخوان نقاشی

فراخوان نقاشی محیط زیست SKETCH FOR SURVIVAL

فراخوان نقاشی محیط زیست SKETCH FOR SURVIVAL لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=24613👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان نقاشی محیط زیست SKETCH FOR SURVIVAL | به گزارش مجله اثرهنری Sketch for Survival یک مسابقه بین المللی هنری است. هرسال ۱۰۰ اثر هنری برای نمایش در گالری لندن و همچنین رقابت برای انتخاب بهترین هنرمندان سال انتخاب می شوند.

در سال ۲۰۲۱ رقابت ما بزرگتر و بهتر از هر زمان دیگری، با دو هفته حضور در gallery@oxo در South Bank London ، برگزار می شود.

دو دسته وجود دارد: حیات وحش و فضای وحشی (برای اطلاعات در مورد واجد شرایط بودن ، لطفاً به دستورالعمل های زیر مراجعه کنید).

برگزیدگان نهایی جوایز سالانه ما را شامل می شوند که شامل جایزه انتخاب مردمی، جایزه ای است که توسط مردم رای داده می شود. جایزه هنرمند، انتخاب شده توسط تیم تحریریه مجله The Artist و جوایز هنرمند سال طراحی برای بقای حیات وحش ۱۰۰ و فضاهای وحشی، که توسط داوران انتخاب شده است.

۱۰۰ نفر از برگزیدگان نهایی ، به انتخاب هیئت ، در گالری gallery@oxo به نمایش گذاشته می شوند و در حراج آنلاین ما قرار می گیرند. همه ۱۰۰ نامزد نهایی واجد شرایط جوایز سالانه ما هستند (به بخش “جوایز” در سایت مراجعه کنید) و عضویت رایگان در Explorer Club را دریافت می کنند.

هنرمندان در فهرست کوتاه دو جایزه ما، به علاوه برنده جایزه انتخاب مردم، این فرصت را دارند که مجموعه ای از آثار را برای فروش تجاری تولید کنند.

قوانین شرکت :

  • هرکسی از سراسر جهان می تواند وارد شود.
  • هیئت انتخاب متخصص توسط هنرمند مشهور بین المللی گری هاجز هدایت می شود.
  • دو مجموعه اضافی – مجموعه تحسین شده و حفاظت – برای منتخب دوم وجود دارد.
  • به کلیه شرکت کنندگان گواهی دیجیتالی مشارکت اعطا می شود.
  • ثبت نام از طریق وب سایت به صورت آنلاین.
  • شرکت در این رقابت رایگان است.
  • دو گروه سنی وجود دارد: بزرگسالان و خردسالان (۱۶ ساله و کمتر).

آخرین مهلت :

۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ (۹ تیر ۱۴۰۰)

وب سایت :

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا