فراخوانفراخوان خوشنویسیفراخوان طراحیفراخوان گرافیکفراخوان نقاشیفراخوان نقاشیخطفراخوان نگارگریفراخوان هنر دیجیتالهنرهای تجسمی

فراخوان جایزه هنری والتر کوشاتسکی / ۲۰۱۹

فراخوان جایزه هنری والتر کوشاتسکی / 2019 | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3688 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
فراخوان جایزه هنری والتر کوشاتسکی / ۲۰۱۹

فراخوان جایزه هنری والتر کوشاتسکی / ۲۰۱۹ | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرمقاومت جایزه هنری والتر کوشاتسکی (۲۰۱۹Koschatzky Walter ) توسط کلوپ روتاری Albertina-Wien برگزار می شود.

شرکت در مسابقه والتر کوشاتسکی ۲۰۱۹ برای افراد ۳۵ ساله و یا جوانتر آزاد است. حداکثر ابعاد آثار ۱۰۰ × ۱۴۰ بدون فریم و ۱۱۰ × ۱۵۰ با فریم می باشد. هر هنرمند می تواند حداکثر ۳ اثر هنری را بر روی کاغذ در هر موضوعی ارسال کند و ارسال آثار فقط به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

والتر کوشاتسکی در گراتس متولد و از سال ۱۹۴۵ مشغول به تحصیل در زمینه هنر، تاریخ و فلسفه هنر در دانشگاه این شهر شد. از سال ۱۹۵۶ گالری نو را در جشنواره یونان در گراتز برگزار کرد و در سال ۱۹۶۱، به عنوان مدیر مجموعه آلبرتینا در وین منصوب شد و طی ۲۵ سال مسئول این موزه بوده و از طریق تحقیقات علمی و ۲۱۰ نمایشگاه هنر قدیمی و مدرن در آلبرتینا، شهرت فراوانی را به خود اختصاص داد. این مجموعه در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. والتر کوشاتسکی در لیوبلیانا، وارنا، کراکوف و پورتوریکو عضو کمیته‌های بین المللی و از اعضای هیئت علمی در دوسالانه‌های مهم گرافیکی بود. وی تالیفات متعددی در زمینه هنر گرافیک، هنر آبرنگ، هنر نقاشی، رودلفف فون آتل، آبرنگ چشم انداز آلبرشت دیرر و غیره و فیلم های هنری برای شبکه پخش اتریش -ORF (Telemuseum، Rudolf von Alt، The Century از آبرنگ اتریش، توماس اندر) داشته است. والتر کوشاتسکی در ماه می ۲۰۰۳ در وین دارفانی را وداع گفت.

هزینه ثبت نام رایگان است.

جایزه نفرات اول تا سوم به ترتیب مبالغ ۶۰۰۰ ، ۴۰۰۰ و ۲۵۰۰ پوند و مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ می باشد.

جزئیات بیشتر را می‌توانید در بروشور اطلاعات و از طریق لینک زیر دریافت: 
https://www.koschatzkykunstpreis.at/index_en.html

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا