فراخوانفراخوان معماری

فراخوان معماری بنیاد Jacques Rougerie 2021

فراخوان معماری بنیاد Jacques Rougerie 2021 لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=24636👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان معماری بنیاد Jacques Rougerie 2021 | به گزارش مجله اثرهنری مسابقه بین المللی معماری بنیاد ژاک روگری ۲۰۲۱ ، که یازدهمین دوره آن است، فراخوان جدید خود را اعلام می کند و مانند هر سال هدفش این است که به نسل جدیدی از معماران، طراحان و مهندسان فرصتی برای شکوفایی دهد.

نوآوری معماری و توسعه پایدار با الهام از زیست کلمات کلیدی این مسابقه است. پروژه های ارسالی واقع در دریا یا در زیر دریا یا در فضا باید انسان و محیط اطراف آنها را در قلب بازتاب در نظر بگیرند.

جوایز بنیاد ژاک روگری – انستیتو دو فرانسه فرصتی بی نظیر را به معماران، طراحان، مهندسان و مخترعین پیشنهاد می دهد تا پروژه های معماری ابتکاری، جسورانه را پیشنهاد دهند.

در سال ۲۰۲۱ ، بنیاد ژاک روگری شما را به تصور پروژه های جسورانه و رویایی، که به چالش های بزرگی که بشریت با آن روبرو است، دعوت می کند. این پروژه ها مبتنی بر زیست تقلید(biomimicry)، منبع بی پایان الهام است. طبیعت همیشه بهترین الگوها، زیباترین اشکال، ظریف ترین منحنی ها را طراحی و بهترین مواد را تولید کرده است. کارهایی که در یک تأمل متقابل و چند رشته ای انجام شده اند، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. پروژه ای که با الهام از زیست، فرم و کاربرد و محیط را بهم پیوند می دهد.

امروز، بیش از هر زمان دیگر، ما باید اشکال جدیدی از زیستگاه و تحرک ، شیوه های جدید زندگی را پیدا کنیم که باید برای ۱۰ میلیارد نفری که در سال ۲۰۵۰ روی زمین زندگی می کنند، مبتکرانه و کارآمد باشد ، ۷۵٪ آنها در نزدیکی خطوط ساحلی و چالشهای افزایش سطح دریا به ویژه نگران خواهند شد. در مورد اکتشافات مسکونی فضا، توسعه آن اجتناب ناپذیر است و باید بخشی از رویکردی باشد که به محیط زیست و انسانیت آن احترام بگذارد. معماران، طراحان، مهندسان، مخترعان و خالقان امروز، تیم های چند رشته ای می سازند و با هم طراحی سبک زندگی و زیستگاه های فردا را در قلب پروژه شما قرار می دهند، غنای دریا و فضا را افزایش می دهند، به آنها احترام می گذارند! این شما هستید که جرات می کنید و دیدگاه ما را تغییر می دهید!

جایزه :

  • در مجموع ۳۰۰۰۰ یورو به سه طرح اصلی به پروژه ها تعلق می گیرد.

معماری و نوآوری برای دریا

  • جایزه بزرگ (۵۰۰۰ یورو) ، موضوع آزاد
  • جایزه متمرکز (۵۰۰۰ یورو) در میان یکی از موضوعات زیر: “دهکده زیر آب” یا “یک مرکز دریا”

معماری و نوآوری مربوط به افزایش سطح دریا

  • جایزه بزرگ (۵۰۰۰ یورو) ، موضوع آزاد
  • جایزه متمرکز (۵۰۰۰ یورو) در میان یکی از موضوعات زیر: “خط ساحلی آفریقا” ، یا “غوطه وری ، فرسایش” یا “زندگی طبق ریتم جزر و مدی”

معماری و نوآوری برای فضا

  • جایزه بزرگ (۵۰۰۰ یورو) ، موضوع آزاد
  • جایزه متمرکز (۵۰۰۰ یورو) در میان یکی از موضوعات زیر: “دهکده قمری یا مریخی” یا “یک مدار یا در یک بندر فضایی ستاره ای” یا “یک ایستگاه تحقیقاتی در ماهواره مشتری اروپا”

زمانبندی :

۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ ( ۲۴ شهریور ۱۴۰۰)

شرایط و قوانین :

  • مشارکت محدود به ارسال یک پروژه است.
  • شرکت در این رقابت رایگان است.
  • این رقابت برای دانشجویان و متخصصان آزاد است.

وب سایت مسابقه

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 19

منبع
مجله نگاه‌فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا