اخبار هنرهای تجسمیفراخوان طراحی پوسترفراخوان عکاسیفراخوان گرافیک

معرفی برگزیدگان هشتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت

معرفی برگزیدگان هشتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=11892 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
معرفی برگزیدگان هشتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت | برگزیدگان هشتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت معرفی و تجلیل شدند.

معرفی برگزیدگان هشتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از روزرنگ برگزیدگان هشتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت و دومین فراخوان نشان هیأت در آئین اختتامیه این سوگواره که در یادمان شهدای انقلاب اسلامی واقع در سرچشمه تهران برگزار شد تجلیل شدند.

در ابتدای این آئین،دبیر هشتمین سوگواره عاشورایی پوستر هیأت با اشاره به اینکه از ۶۳ اثری که برای کتاب فراخوان نشان دوم انتخاب شد ۳۰ اثر برای نذر نشان هیأت بوده است، تصریح کرد: تلاش کردیم فضا را یک فضای صرفا سفارشی و خشک خارج کنیم؛ ۸۰۰ اثر برای فراخوان نشان ارسال شد که ۳۰۰ اثر آن برای پویش نذر نشان بود.

وی ادامه داد: بیش از چهار هزار و ۹۰۰ اثر به دبیرخانه سوگواره عکس هیأت ارسال شد که بیش از هزار ۹۰۰ اثر پذیرفته و ۹۲ اثر نیز شایسته نشر در کتاب عکس هیأت شناخته شد.

در این مراسم ۶ نفر در بخش نشان هیأت، ۶ نفر در بخش مجموعه عکس و تک عکس، ۶ نفر در بخش عکس از خدمات اجتماعی هیأت و ۱۶ نفر در بخش پوستر هیأت با اهدای جوایز ارزنده تقدیر شدند.

Visits: 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا