فراخوانفراخوان انیمیشن

فراخوان انیمیشن SIGGRAPH Asia 2020

فراخوان انیمیشن SIGGRAPH Asia 2020 لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=17628 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان انیمیشن SIGGRAPH Asia 2020 | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله نگاه فرد فراخوان انیمیشن SIGGRAPH Asia 2020 آمادۀ دریافت آثار داوطلبان شرکت در این فراخوان در دسته های فیلم های کوتاه، مصورسازی (گرافیک رایانه ای)، سکانس های VFX، سینماتیک بازی و اثار real-time است.

این فراخوان از تمامی خالقان آثار رایانه ای از اقصی نقاط جهان دعوت می کند تا پروژه های خود را برای نمایش و عرضۀ نوآورانه ترین و جذاب ترین انیمیشن های رایانه ای ارسال کنند.

این فراخوان مابین ۱۷ تا ۲۰ اکتبر امسال در دائگو کرۀ جنوبی برگزار می شود و فرصتی است برای بزرگداشتِ جهانِ پرشور، متنوع، و الهام بخش پویانمایی های رایانه ای. از فیلم های کوتاه تا مصورسازی هایِ علمی تا دیپ فیک هایِ بهسازی شده توسط هوش مصنوعی، فراخوان امسال نوید برگزاری گسترده ترین و جذاب ترین فستیوالِ خود تا تاکنون را می دهد.

هیئت داوران فراخوان که متشکل از متخصانِ تراز اولِ پویانمایی رایانه ای تراز هستند بهترین اثار ورودی در هر دسته را داوری و سه جایزه با عناوین «بهترین پروژۀ دانشجویی»، «جایزۀ ویژۀ هیئت داوران» و «جایزۀ اثر منتخب» را اهدا می کنند. افزون بر این داوران بین ۳۰ تا ۴۰ اثر (یا بیشتر) را بعنوان «بهترین بهترین ها» از میان تمام آثار ارسال شده در فراخوان انتخاب می کنند که در در دو سالن فوق العادۀ جشنواره، تئاتر الکترونیک و تئاتر انیمیشن کیوریت و برای دوستداران انیمیش های سه بعدی بنمایش گذاشته خواهد شد.

دستۀ فیلم های کوتاه انیمیشی: پویانمایی شخصیت، آثار داستانی، آثار تجربی، سکانس های ابتدایی، سینماتیک بازی ها، مونتاژ یا منتخب سریال های انیمیش تلویزیون، و نیو مدیا.

دستۀ فیلم های بلند انیمیشی: مونتاژ یا منتخبی از پویانمایی های رایانه ای طراحی شده برای فیلم های پویانمایی بلند.

دستۀ موزیک ویدئو: آثار سفارشی یا مستقلی است که در آن ها از هر نوع ترکیبی از پویانمایی رایانه ای، افکت های دیجیتال، و لایو اکشن با هدف بتصور کشیدن، بهسازی، یا تکمیل یک تولید موسیقایی استفاده شده باشد.

دستۀ آگهی های وب و تلویزیون: تبلیغاتی که در تولید آنها بطور کامل یا جزئی از پویانمایی رایانه ای و یا افکت های دیجیتال استفاده شده باشد.

دستۀ مصورسازی (گرافیک رایانه ای) و شبیه سازی: پویانمایی های رایانه ای که با هدف توصیف، تحلیل، یا مصورسازی اطلاعات یا برای کاربردهایی نظیر تحقیقات علمی، معماری، مهندسی، شبیه سازیِ سیستم ها، آموزش، و پروژه های مستندسازی ایجاد شده باشند.

دستۀ افکت های بصری برای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی: مونتاژ یا منتخبی از افکت های بصری که برای فیلم های لایو – اکشن و یا برنامه های تلویزیونی تولید شده اند.

دستۀ انیمیش های Real-time: پویانمایی هایِ بازی، وب، و موبایلی که زمان رندر گرفتن آنها مساوی زمان پلی بک آن ها باشد. دموهای real-time technology نیز در این بخش پذیرفته می شوند.

دستۀ متفرقه: پویانمایی های رایانه ای که در هیچ یک از دسته های بالا قرار نگیرند.

مهلت ارسال آثار: آگوست ۲۰۲۰ (۲۵ مرداد ۱۳۹۹)

شرکت در این رقابت رایگان است!

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی فراخوان بروید:

https://sa2020.siggraph.org/en/submissions/computer-animation-festival/?awn02

Visits: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا