اخبار هنرهای تجسمیفراخوان تصویرسازی

داوران بخش تصویرسازی جشنواره «هنرجوان» معرفی شدند

داوران بخش تصویرسازی جشنواره «هنرجوان» معرفی شدند | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4267 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
داوران بخش تصویرسازی جشنواره «هنرجوان» معرفی شدند | مرتضی اسدی، حسین یوزباشی و خشایار قاضی زاده آثار حاضر در بخش تصویرسازی هفتمین جشنواره «هنرجوان» را داوری میکنند.

داوران بخش تصویرسازی جشنواره «هنرجوان» معرفی شدند | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرمقاومت سه داور بخش تصویرسازی هفتمین جشنواره «هنرجوان» مشخص شدند که بر این اساس، مرتضی اسدی، حسین یوزباشی و خشایار قاضی زاده آثار حاضر در این بخش را داوری میکنند.

مرتضی اسدی متولد ۱۳۳۶ در تهران و فارغ‌التحصیل مقطع لیسانس نقاشی و فوق‌لیسانس تصویرسازی از دانشگاه تهران، دکترای پژوهش هنر از دانشگاه شاهد و دکترای تاریخ هنر از دانشگاه سوربن فرانسه است. وی طی سالها فعالیت هنری، موفق به کسب نشان‌ عالی تجسمی از جشنواره بین‌المللی فجر و گواهینامه درجه یک هنری در رشته نقاشی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده‌است. اسدی سابقه تدریس در دانشکده‌های هنر کشور، عضویت در انجمن نقاشان پاریس، عضویت در انجمن نقاشان ایران، دبیر و داور جشنواره‌ها و رویدادهای هنری، همکاری با نشریات هنری، چاپ مقاله و حضور در نمایشگاههای متعدد داخلی و خارجی از جمله نمایشگاه انفرادی گالری شهرک بین‌‌المللی هنرمندان پاریس را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. وی با حضور در رقابتهای هنری ملی و بین‌المللی موفق به دریافت عناوین، جوایز و الواح تقدیر متعددی چون جایزه سوم طراحی تمبر پستی به مناسبت چهل‌ و پنجمین سالگرد اعلان جهانی حقوق بشر در ژاپن شده است.

خشایار قاضی‌زاده متولد ۱۳۴۰ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته‌های نقاشی، ارتباط تصویری و پژوهش هنر از دانشگاههای تهران و تربیت مدرس در مقطع دکترا است. تدریس دروس نظری و عملیِ گروههای گرافیک، نقاشی، تصویرسازی و نگارگری در سطوح و مقاطع مختلف دانشگاههای شاهد، الزهرا (س) و سوره، استادیار دانشکده هنر دانشگاه شاهد تهران، مجری طرحهای تحقیقی با موضوع نگارگری، تصویرسازی بیش از ۲۰ عنوان کتاب داستانی کودک و نوجوان، ارائه سخنرانی و چاپ مقاله در نشریات هنری بخشی از فعالیتهای خشایار قاضی‌زاده در حوزه‌های علمی، هنری و فرهنگی کشور است. وی با برپایی نمایشگاههای انفرادی، شرکت در نمایشگاههای گروهی داخلی و خارجی و حضور در رقابتهای هنری، موفق به دریافت جوایز و الواح تقدیر متعددی از جمله برگزیده سومین دوسالانه نگارگری اسلامی شده‌است.

حسین یوزباشی متولد ۱۳۶۴ در تهران، کارشناس ارشد تصویرسازی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران و کارشناس ارتباط تصویری است. وی با شرکت در بیش از ۴۰ نمایشگاه، دوسالانه و جشنواره هنری، جوایز و عناوین متعددی را کسب کرده‌است. برپایی نمایشگاههای فردی و گروهی، تصویرگری کتب درسی، مسئولیت دبیرخانه و امور اجرایی نگارخانه چلیپا، دبیر اجرایی اولین نمایشگاه سالانه پوستر عاشورا، مدیریت تهیه و تولید دفاتر تحریر روشنا، مدیریت تولید پروژه پوستر بیداری اسلامی، مدیریت تهیه و تولید بخش کاریکاتور و پوسترکمپین یک ماه برای فلسطین، از جمله سوابق اجرایی او است.

هفتمین جشنواره هنرجوان به همت حــوزه هنــری با همکاری نهــادها و سازمان‌هـای فـــرهنگی و هنــری کشـور در ۶ رشته طراحی، پوستر، کارتون، کاریکاتور، تصویرسازی و عکس برگزار میشود.
گفتنی است آخرین مهلت ثبت نام و تحویل آثار ۲۸ آذر ماه۱۳۹۷ خواهد بود.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به نشانی اینترنتی www.artfest.ir مراجعه نمایند.

Visits: 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا