اخبار گالری‌های هنریاخبار هنرهای تجسمینمایشگاه

نمایش هنر معاصر ایران در آمریکا

نمایش هنر معاصر ایران در آمریکا لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=11969 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
نمایش هنر معاصر ایران در آمریکا | آثار تعدادی از هنرمندان ایرانی در کالج Dartmouth به نمایش درآمد.

نمایش هنر معاصر ایران در آمریکا | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از هنرآنلاین: نمایشگاهی از آثار هنرمندان ایرانی با عنوان Contemporary Iranian Art& the Historical Imagination  در آمریکا برپاست. این نمایشگاه توسط  پاملا کریمی و حامد نوری کیوریت شده است و چگونگی ارتباط هنرمندان معاصر ایران با میراث باستانی، تاریخ و سیاست ایران را روشن می‌کند. هنرمندانی که در این مجموعه حضور دارند تفسیرهای منحصربه‌فرد خود را از روایت‌های پیچیده تاریخی و ریشه‌های زیبایی‌شناختی، نمایان می‌کنند. این نمایشگاه ضمن تأمل در تاریخ و سیاست، آثاری ماندگار را به تصویر می‌کشد.

سمیرا علیخانزاده، امیرحسین بیانی، گوهر دشتی، رئوف دشتی، شادی قدیریان، امیرعلی قاسمی، حسن حاضرمشار، غزاله هدایت، رعنا جوادی، پانته‌آ کریمی، مهران مهاجر، آزیتا مرادخانی، حامد نوری، سیاوش نقشبندی، امیر طباطبایی، مجتبی طباطبایی و… هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه هنر معاصر ایران از ۲۰ فوریه در گالری کالج Dartmouth که یکی از قدیمی‌ترین مراکز آموزش عالی آمریکاست آغاز به کار کرده و تا ۱ آوریل ادامه دارد.

Visits: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا