اخباراخبار هنرهای تجسمی

کتاب جشنواره فجر با پست می‌آید

کتاب جشنواره فجر با پست می‌آید لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=17916 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

کتاب جشنواره فجر با پست می‌آید | کتاب جشنواره تجسمی فجر، لوح سپاس و تندیس طوبای زرین از طریق پست برای هنرمندان برگزیده ارسال می‌شود.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از هنرآنلاین، هنرمندان شرکت‌کننده در دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، اعضای شورای سیاست‌گذاری، شورای هنری و همچنین برگزیدگان جشنواره، کتاب جشنواره، لوح سپاس و تندیس طوبای زرین خود را از طریق پست پیشتاز دریافت می‌کنند.

به دلیل اوج‌گیری دوباره ویروس کرونا و عدم رفت و آمد هنرمندان به موسسه هنرهای تجسمی معاصر و دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی فجر، علیرغم هزینه بالا برای رعایت حال هنرمندان، کتاب جشنواره و لوح سپاس هنرمندان و شرکت‌کنندگان از امروز ۱۳ مردادماه با پست پیشتاز به نشانی آنها ارسال خواهد شد. 

گفتنی است که به دلیل برگزار نشدن مراسم اختتامیه به دلیل شیوع ویروس کرونا، تندیس طوبای زرین جشنواره که به ۲۷ نفر از برگزیدگان اعطا شده است همراه کتاب جشنواره و لوح سپاس از طریق پست به دست هنرمندان می‌رسد تا نیازی به حضور در دبیرخانه نداشته باشند.

Visits: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا