فراخوانفراخوان انیمیشنفراخوان تصویرسازیفراخوان طراحیفراخوان عکاسیفراخوان کارتونفراخوان موسیقیفراخوان نقاشیفراخوان هنر دیجیتالفراخوان هنرهای نمایشی

فراخوان مسابقه هنری Be Still Media

فراخوان مسابقه هنری Be Still Media لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=23754👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine فیسبوک : facebook.com/AsarArtMagazine 👆

فراخوان مسابقه هنری Be Still Media | مسابقه هنری Be Still Media هم اکنون برای ثبت نام باز است!

به گزارش مجله اثرهنری سامان غیرانتفاعی Be Still Media که در خلال مدتی که جهان همچنان بخاطر ویروس کرونا در قرنطینه به سر می برد، از خالقین رسانه و هنر پشتیبانی می کند، هم اکنون فراخوان ثبت نام خود را اعلام داشته و از تمامی هنرمندان خلاق این حوزه دعوت می کند تا در این رقابت شرکت کنند.

سازمان Be Still Media اخیرا آغاز ثبت نام برای رقابت هنری خود را اعلام کرده که ماموریت آن حمایت از خالقان هنر و رسانه و یافتن آثاری است که به جستجوی ذهن پرداخته و باعث برانگیختن قوه تخیل می شوند و به این ترتیب، همه ما را به درک چیزهایی که برایمان ارزشمند است و تاثیر آنها بر سبک زندگی مان دعوت می نماید.

این ماموریت در حالی آغاز می شود که جهان هنوز هم در تعطیلی ناشی از کرونا بسر می برد. در دنیایی که به این شکل گرفتار و اسیر این بیماری شده، هر روزه شاهد شکرگزاری و امید بی پایان در میان انسانها هستیم. تصاویر و کلماتی که به شکلی سخاوتمندانه دیگران را مخاطب قرار می دهد، نیروی محرکه قدرتمندی است که می تواند طرز تفکر ما را شکل داده و اولویت های مان را تغییر دهد. سازمان Be Still Media مجموعه ای از رقابتهای انگیزشی را ترویج می کند که از ایده های شخصیت پردازی و مفهوم زندگی بهره می گیرند.

این سازمان انواع و اقسام رسانه ها و هنرهایی که از آنها در دیگر پلتفرم ها کسب درآمد نشده است می پذیرد از جمله عکاسی، نقاشی و طراحی، کارتون، موسیقی و ترانه، تصویرسازی، شعر و نثر، مقاله، فیلم و ویدئو، انیمیشن، ورودی مجلات، یا هر رسانه دیگری که از نظر شما خلاق است!

شرایط ارسال آثار :

مادامی که بتوانید اثر خود را بارگذاری کنید ما آن را می پذیریم، حال از هر نوع رسانه ای که باشد. ما انواع و اقسام رسانه ها و هنرهایی که از آنها در دیگر پلتفرم ها کسب درآمد نشده است می پذیریم از جمله عکاسی، نقاشی و طراحی، کارتون، موسیقی و ترانه، تصویرسازی، شعر و نثر، مقاله، فیلم و ویدئو، انیمیشن، ورودی مجلات، یا هر رسانه دیگری که از نظر شما خلاق است!

معیارهای ارزیابی :

تیم داوری، آثار ارسالی را بر اساس نحوه پاسخگویی آنها به ایده مطرح شده در متن انگیزشی و سایر معیارهای ذهنی قضاوت خواهند کرد یعنی همان روشی که منتقدان با آن، فیلم ها، متون ادبی و آثار موسیقی را نقد و بررسی می کنند.

هزینه ورود :

هیچ هزینه ای برای ورود به این مسابقه گرفته نمی شود.

شرایط شرکت کننده‌ها :

تماما هنرمندان خلاق سراسر جهان می توانند در این رقابت شرکت کنند. سازمان  Be Still Medi آثار ارسالی بین المللی را می پذیرد.

جوایز مسابقه :

  • مقام اول: ۶۰۰۰ دلار آمریکا
  • مقام دوم: ۳۰۰۰ دلار آمریکا
  • مقام سوم: ۱۰۰۰ دلار آمریکا
  • آثار برگزیدگان مرحله نهایی مسابقه نیز در پلتقرم های Be Still Media به نمایش گذاشته خواهد شد.

زمانبندی :

  • آخرین مهلت ثبت نام: ۱۵ آپریل ۲۰۲۱ ( ۲۶ فروردین ۱۴۰۰)
  • اسامی برندگان، اول مه ۲۰۲۱ اعلام خواهد شد.

وب‌سایت :

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 57

منبع
مجله نگاه‌فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا