فراخوان طراحی هویت بصری برند ملی گردشگری
فراخوان طراحی هویت بصری برند ملی گردشگری
فراخوان طراحی هویت بصری برند ملی گردشگری | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از گالریآنلاین وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در راستای اجرای پروژه طراحی و توسعه برند ملی گردشگری در نظر دارد با مشارکت حداکثری صاحبنظران این امر مهم را به بهترین نحو به سرانجام برساند، لذا باتوجه به پایان مرحله شناخت و طراحی راهبردهای برند ملی گردشگری، از کلیه طراحان و هنرمندان دعوت بهعمل میآید در فراخوان طراحی «هویت بصری برند ملی گردشگری» شرکت کنند.
ویژگیهای طرح ارسالی:
موضوع: طراحی نماد (لوگوی) برند ملی گردشگری ایران
جوهره برند: اصالت
ایده محوری: معرفی «ایران باشکوه» با تکیه بر وحدت بخشی به کثرت و تنوع جاذبههای گردشگری ایران
عنصر بصری اختصاصی برند: سیمرغ
نوشتار نماد (لوگو): Majestic Iran
شرایط و مقررات:
– شرکت برای عموم آزاد است.
– هر طراح میتواند حداکثر با ارایه ۳ اثر در این رویداد هنری شرکت کند.
– خلق آثار ارسالی میتواند به صورت فردی یا گروهی انجام پذیرد. در صورت انجام کار گروهی، نام تمامی افراد باید ذکر شود. در صورت برگزیده شدن این گونه آثار، جایزه به صورت مشترک به صاحبان اثر تعلق دارد.
– فایل دیجیتالی طرح در لوح فشرده به همراه مشخصات هنرمند شامل: نام، نام خانوادگی، آدرس پستی، آدرس الکترونیکی، شماره تلفن و توضیحات تکمیلی به آدرس دفتر مطالعات آموزش گردشگری ارسال و یا به آدرس iranbrand@mcth.ir ایمیل شود.
– نام فایل به صورت انگلیسی با شماره طرح مثل نمونه زیر باشد.
۱_Family_Name
۲_Family_Name
۳_Family_Name
مشخصات طرح ارسال:
– طرح مورد نظر به صورت تصویری(سیمرغ) باشد و نوشتار نماد (Majestic Iran) میتواند کالیگرافیک یا خوشنویسانه، تایپوگرافی یا حروفچینانه (منطق حروفچینی) و هندرایتینگ یا دستنویسانه باشد.
– قالب فایل دیجیتالی: JPG یا PDF با کیفیت ۳۰۰ dpi (CMYK) در قطع مربع ۳۵ سانتیمتر
هیئت داوران:
– اسامی داوران پروژه متعاقبا معرفی خواهند شد.
جایزه:
– برنده اصلی ۱۰۰ میلیون ریال
– نفر دوم ۵۰ میلیون ریال
– نفر سوم ۳۰ میلیون ریال
مهلت ارسال آثار:
– مهلت ارسال آثار ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۸
نشانی ارسال آثار و شماره تماس دبیرخانه:
تهران، خیابان آزادی، نبش رودکی، ساختمان حج و زیارت، معاونت گردشگری، طبقۀ اول، دفتر مطالعات آموزش گردشگری. تلفن: ۶۶۵۸۲۲۴۴
بازدیدها: ۶