فراخوانفراخوان معماری

فراخوان رقابت طراحی معماری مدارس دولتی در هند

فراخوان رقابت طراحی معماری مدارس دولتی در هند لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=18628 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان رقابت طراحی معماری مدارس دولتی در هند | چالش ایجاد مدرسه ای برای ۴۰۰ دانش آموز از کلاس ۱ تا ۸ با کلیه امکانات دولتی است.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از گالری آنلاین، هند یکی از بزرگترین و پیچیده ترین سیستم آموزشی در جهان را دارد. بیش از ۱،۵ میلیون مدرسه و بیش از ۲۶۰ میلیون دانش آموز مدرسه در هند وجود دارد. مدارس آموزش ابتدایی ۵۶،۵۸٪ از کل مدارس هند را تشکیل می دهند. دانش آموزان در گروه سنی ۶ تا ۱۴ سال تحت قانون مجاز به آموزش رایگان و اجباری هستند. چند مدرسه دولتی در هند وجود دارد که آموزش ابتدایی را ارائه می دهند. اما این مدارس در شرایط بسیار بدی قرار گرفته اند، حتی برخی از آنها از امکانات اولیه مانند برق و آب برخوردار نیستند.

آموزش در هند بیشتر از یک منبع دانش به یک تجارت تبدیل شده است. فقدان اداره و بهره‌برداری ضعیف از بودجه منجر به ایجاد شکافهای مهم زیرساختی در مدارس دولتی هند شده است. یکی از مشکلات عمده این است که بسیاری از مدارس دولتی غیرقابل تحمل و غیر قابل مقیاس در هند وجود دارد که فقط تعداد معدود دانش آموز و منابع ناکافی دارند.

چالش ایجاد مدرسه ای برای ۴۰۰ دانش آموز از کلاس ۱ تا ۸ با کلیه امکانات دولتی است. تسهیلات آموزشی پیشنهادی باید دارای مناطقی باشد که مشارکتی، تعاملی و چند منظوره باشند. این فضاهای آموزشی همچنین باید برای ساعات محلی بعد از مدرسه از نظر جامعه محلی مفید باشد. به عنوان طراح، وظیفه ما این است که از طریق معماری به عنوان ابزار اصلی خود راه حل ارائه دهیم و به میلیون ها کودک در دستیابی به زیرساخت های آموزشی بهتر کمک کنیم.

جوایزه نقدی و گواهی برای منتخبین رویداد در نظر گرفته شده است.

فرد می تواند به صورت انفرادی یا در یک تیم شرکت کند. یک تیم می تواند حداکثر ۳ عضو داشته باشد. این یک مسابقه طراحی بین المللی است که توسط Archmello برگزار می شود.

مهلت ثبت نام: ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۰ آبان ۹۹)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 106

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا