اخباراخبار هنرهای تجسمی

جایزه دوم پوستر تئاتر ژشوف لهستان برای طراح ایرانی

جایزه دوم پوستر تئاتر ژشوف لهستان برای طراح ایرانی لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=19213 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

جایزه دوم پوستر تئاتر ژشوف لهستان برای طراح ایرانی | یک ایرانی در بین برگزیدگان هفدهمین دوسالانه بین المللی پوستر تئاتر ژشوف لهستان ۲۰۲۰

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از روزرنگ و به نقل از سایت برگزاری مسابقه، همزمان با مراسم افتتاحیه این رویداد ضمن اعلام اسامی برگزیدگان، نام یک طراح گرافیک ایرانی به نام محمد افشار نیز در بین برگزیدگان به چشم می خورد که جایزه دوم این دوسالانه را برای طراحی پوستر نمایش” اکتورز استودیو” از آن خود کرد. 

این دوسالانه توسط انجمن تئاتر واندا سیماژکوا  درسالن تئاتر شهر ژشوف لهستان برگزار می‌گردد. هدف از برگزاری این رقابت نمایش بهترین پوسترهای طراحی شده برای رویدادها و نمایش های تئاتر، اوپرا و نظیر آن در بین سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ می باشد.

نمایشگاه این دو سالانه از۲۷ آگوست ۲۰۲۰ در سالن آمفی تئاتر واندا واقع در شهر ژشوف لهستان با اکران ۱۰۰ پوستر فینالیست از آثار طراحان مطرح بین المللی در حال اکران و در ادامه اکران نمایشگاهی از ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ در ویلنیوس کشور لیتوانی برگزار خواهد شد.

جهت مشاهده اسامی برندگان و سایت مسابقه اینجا را کلیک کنید.

Visits: 110

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا