فراخوانفراخوان طراحی شهریفراخوان معماری

فراخوان طراحی میدان مرکزی شهر Rahovec

فراخوان طراحی میدان مرکزی شهر Rahovec لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=19507 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان طراحی میدان مرکزی شهر Rahovec | دو تا هفت هزار یورو جایزه نقدی در پروژه Leading Urban Change جهت احیای میدان مرکزی شهر در نظر گرفته شده است.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از گالری آنلاین، این رویداد در قالب پروژه Leading Urban Change در Rahovec از طریق احیای میدان مرکزی شهر برگزار می شود. تامین بودجه این پروژه بر عهده شهرداری Rahovec بوده و پشتیبانی فنی آن نیز توسط UN-Habitat انجام خواهد گرفت. هدف اصلی این پروژه ارتقای بازآفرینی شهری و توسعه شهری پایدار و همچنین فضای عمومی فراگیر با اعمال روشهایی شفاف و خلاقانه طراحی و برنامه ریزی مشارکتی در میدان مرکزی شهر Rahovec، بخشی استراتژیک در قلمروی شهری، است.

شهر Rahovec در منطقه غربی کشور و با مساحت ۲۷۵،۸۹ کیلومتر مربع واقع شده است که بر اساس آخرین سرشماری سال ۲۰۱۱، مجموعاً ۵۶،۲۰۸ نفر ساکن این شهر هستند. در حالیکه Rahovec از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار بوده و دارای آب و هوای قاره ای است و به دلیل داشتن باغ های انگور، کشاورزی توسعه یافته، میراث فرهنگی و طبیعی غنی شناخته شده است، میدان مرکزی شهر در نظر دارد به نقطه عطفی در گردشگری محلی و بین المللی تبدیل شود.

شهرداری Rahovec در نظر دارد با برگزاری رقابت بین المللی، راهکار طراحی پایدار در میدان مرکزی شهر را به اجرا درآورد که بدین ترتیب امکان دسترسی به فضاهای عمومی امن، بی خطر و سالم برای همه شهروندان فراهم خواهد شد. هدف از برگزاری این رقابت ایجاد فرصت های شغلی جدید و افزایش و بهبود کیفیت زندگی شهری، در راستای دستور کار جدید شهری و برنامه توسعه پایدار است.

شرکت در این مسابقه هزینه ای ندارد.

جوایز:
  • نفر اول ۷۰۰۰ یورو
  • نفر دوم ۳۰۰۰ یورو
  • نفر سوم : ۲۰۰۰ یورو
  • تقدیرنامه

مهلت ارسال: ۱۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۶ آبان ۹۹)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 82

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا