آموزشیفراخوانفراخوان تایپوگرافیفراخوان گرافیک

اولین کارگاه حروف نگاری پوستر اسماءالحسنی

اولین کارگاه حروف نگاری پوستر اسماءالحسنی لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5028 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
اولین کارگاه حروف نگاری پوستر اسماءالحسنی | اولین دورۀ کارگاهی حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی طی یک دوره‌ آموزشی کوتاه مدت در نیمۀ دوم فروردین ماه ۱۳۹۸ زیر نظر اساتید گرافیک برگزارخواهد شد.

اولین کارگاه حروف نگاری پوستر اسماءالحسنی | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از سایت طراحان مستقل ایران اولین دورۀ کارگاهی حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی طی یک دوره‌ آموزشی کوتاه مدت در نیمۀ دوم فروردین ماه ۱۳۹۸ زیر نظر اساتید گرافیک برگزارخواهد شد.

مقررات ارسال آثار :
ارسال آثار در یک مرحله انجام می شود تا در صورت پذیرفته شدن در کارگاه ، همان آثار زیر نظر اساتید اصلاح و به مرحلۀ نهایی برسد.
پوسترها باید در قطع ۸۰ × ۱۲۰ سانتی‌متر/ بصورت عمودی / با کیفیت ۷۲ دی پی آی بصورت RGB و با فورمت JPEG (فایل غیر فشرده – استاندارد) طراحی و برای ارسال به قطع ۹۲۴ ×۶۴۷ پیکسل با کیفیت ۳۰۰ دی پی آی تبدیل و ذخیره و ارسال شود.
درصورت پذیرفته شدن اثر یا آثار، طراح باید فایل اصلی اثر راه یافته خود را (با قطع ۱۲۰ × ۸۰ سانتی متر) به همرا داشته باشد ؛ در غیر اینصورت هنرجو از شرکت در کارگاه حذف می شود.

تذکر مهم: در هیچ یک از مراحل به هیچ وجه پوستر خود را بصورت CMYK ارسال نکنید. حتماً پیش از ارسال آثار، از صحت فرمت‌ فایل و رزولوشن مطمئن شوید، زیرا در صورت صحیح نبودن آثار ارسالی حذف خواهند شد.
حداکثر تعداد آثار ارسالی برای هر طراح ۷ اثر است.
قید عنوان هر اثر ضروری است. [عنوان اثر همان نامی از اسماء الحسنی است که طراح، پوستر خود را با آن ساخته است].
آثار پذیرفته شده در کارگاه پس از طی دوره زیر نظر اساتید و نهایی شدن و بدون گزینش به نمایشگاه پانزدهم اسماء الحسنی راه می یابند. شرکت در نمایشگاه برای همۀ طراحان آزاد است .

مبلغ ثبت نام :
پرداخت مبلغ ثبت نام در کارگاه فقط پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان بر روی سایت نمایشگاه قابل واریز است. میزان شهریه برای طراحانی که آثار ارسالی آنها پذیرفته شود ۱۷۵۰۰۰۰ ریال و برای متقاضیانی که آثار شان پذیرفته نشود مبلغ ۳۵۰۰۰۰۰ ریال خواهد بود. این مبلغ شامل هزینۀ اقامت ، پذیرایی و استفاده از فضای آموزشی می باشد. لازم به ذکر است که پذیرش تعداد هنرجو محدود است. اسامی پذیرفته شدگان در کارگاه بر روی سایت اعلام می شود.
دوره‌ی تعیین شده فقط در ساعات مندرج در برنامه برگزار می‌شود و قابل تغییر نیست. لذا هنگام ثبت‌نام به روز و ساعات کارگاه دقت کنید. این کارگاه زیر نظر پنج تن از اساتید گرافیک برگزار می شود که اسامی آنها بزودی اعلام می شود.
هزینۀ پرداخت شده برای ثبت‌نام در کارگاه قابل استرداد نیست و چنانچه هنرجو کمتر از یک هفته قبل از شروع کلاس اعلام انصراف نماید، فقط ۳۰ درصد از شهریه پرداختی عودت داده می‌شود. در صورت اعلام انصراف هنرجو بعد از شروع کلاس، هیچ وجهی مسترد نمی‌شود. هنرجویان موظف به تسویه کامل مبلغ شهریه تا یک هفته قبل از شروع کلاس هستند.
جهت شرکت در کارگاه، داشتن رایانه شخصی برای شرکت کننده ضروری است.

آخرین مهلت دریافت آثار برای شرکت در کارگاه: ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷

متقاضیان شرکت در این کارگاه ضروری است ابتدا در وب سایت نمایشگاه (اینجا) ثبت نام کرده و سپس با ورود به سایت آثار خود را با مشخصات تعیین شده به دبیرخانه ارسال کنند تا در صورت قبولی اثر یا آثارشان برای حضور یافتن در کارگاه نامنویسی خود را کامل کنند و آنگاه نسبت به واریز کردن شهریه اقدام نمایند. حتماً قبل از ورود باید ثبت نام نمائید.

پرسش های خود را می توانید از طریق ایمیل info@todayposters.com با دبیرخانه مطرح کنید.

Visits: 24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا