فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان عکاسی معماری kiabusan

فراخوان عکاسی معماری kiabusan لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=19210 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان عکاسی معماری kiabusan |‌ به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله نگاه فرد این مسابقه توسط موسسه معماران کره ای BUSAN با موضوع «حواس و ماده‌ها» برگزار می شود.

در معماری ، مواد به سادگی به عنصر سازنده یک ساختار محدود نمی شوند. بازتولید مواد با توجه به ماده انجام می شود ، اما مهمتر از همه ، این است که نشان دهنده چیزی بیش از فقط یک توده باشند. بنابراین ، وقتی از حواس پنجگانه استفاده می شود، از جمله مواد قابل لمس، نقش مهمی در روند ادراک بازی می کند. علاوه بر این، نشان می دهد که چنین تجربیاتی که توسط انسانها صورت می گیرد، می توانند با  ارگانهای حسی ادغام شوند. مواد مربوط به حواس انسان ها دارای مفهوم متافیزیکی مانند مناطق، زمینه، سرزمین و حافظه هستند. بنابراین، این مسابقه با هدف نشان دادن معماری و شهرهایی است که در رابطه با مواد و حواس انسان تولید می شوند.

شما می توانید حداکثر ۳ عکس ارسال کنید.

همه عکس ها باید از طریق ایمیل با فرم درخواست ارسال شوند (آپلود در وب سایت http://kiabb.org/main_event/main_event2/).

هزینه ثبت نام

ورود به مسابقات رایگان است.

جوایز
جایزه اول: ۱۰۰۰،۰۰۰ وون (KRW)
جایزه دوم: ۵۰۰،۰۰۰ وون (KRW)
جایزه سوم: ۲۰۰،۰۰۰ وون (KRW)

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ ( ۴ مهر ۹۹ )

شرکت در این مسابقه برای همه آزاد است.

وب سایت مسابقه

برای اطلاعات بیشتر به http://kiabb.org/main_event/main_event2  مراجعه کنید (برای نسخه انگلیسی به پایین بروید). اگر صفحه باز نمی شود ، یک بار دیگر در مرورگر وب دیگری سعی کنید.

Visits: 110

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا