اخبار هنرهای تجسمیمعرفی هنرمند

یادبود باستانی پاریزی و تصویرگری از آثار او

یادبود باستانی پاریزی و تصویرگری از آثار او | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4384 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
یادبود باستانی پاریزی و تصویرگری از آثار او | مراسم یادبود محمدابراهیم باستانی پاریزی همراه با برنامه «آیینه‌دار دوران» (با موضوع تصویرگری از آثار مکتوب او) برگزار می‌شود.

یادبود باستانی پاریزی و تصویرگری از آثار او | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا بر اساس خبر رسیده، همزمان با سال‌روز تولد زنده‌یاد محمد ابراهیم باستانی پاریزی، نویسنده و استاد فقید، برنامه «آیینه‌دار دوران» در کنار مراسم یادبود او روز دوشنبه ۳ دی‌ماه ۱۳۹۷، ساعت ۱۵:۳۰، در باغ‌موزه نگارستان برگزار خواهد شد.

هدف از این برنامه به انجام رساندن طرح «آیینه‌دار دوران» با نام استاد فقید محمدابراهیم باستانی پاریزی است؛ در این مراسم، شرایط و آغاز کار این طرح که شامل تصویرگری از آثار مکتوب استاد باستانی پاریزی است اعلام خواهد شد و در آینده با مشورت بزرگان از فرهیختگان دیگر ایران‌زمین  نیز برای تجلیل در این طرح بهره گرفته خواهد شد.

همچنین طی این مراسم از نمایشگاهی موقت با آثار هنرمندان همراه طرح، استادانی چون محمود فرشچیان، طاها بهبهانی، حسین محجوبی، علی زنده‌رودی، حبیب‌الله صادقی، یدالله کابلی، کامبیز درم‌بخش، محمدعلی بنی‌اسدی و دیگر هنرمندان رونمایی می‌شود.

این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، شرکت ملی صنایع مس ایران و دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا