اخبار هنرهای تجسمیفراخوان موسیقی

درخشش هنرمند اردبیلی در جشنواره خوانندگان صحنه‌ای ایران

درخشش هنرمند اردبیلی در جشنواره خوانندگان صحنه‌ای ایران لینک : https://asarart.ir/Atelier?p=6304 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
درخشش هنرمند اردبیلی در جشنواره خوانندگان صحنه‌ای ایران | سیاوش محمدحسینی هنرمند و خواننده خوش‌ذوق اردبیلی در چهارمین جشنواره خوانندگان صحنه‌ای ایران مقام اول را به دست آورد.

درخشش هنرمند اردبیلی در جشنواره خوانندگان صحنه‌ای ایران | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا، این هنرمند به برگزاری نهمین جشنواره هنرمندان و مجریان صحنه‌ای ایران و چهارمین جشنواره خوانندگان صحنه‌ای کشور اشاره و اظهار کرد: در این جشنواره اثر بنده منتخب اعلام شد تا با کسب میکروفن طلایی و دیپلم افتخار بتوانم برای استان اردبیل افتخار جدیدی کسب کنم. 

وی خاطرنشان کرد: این اولین حضور بنده در این رویداد بود و از بین ۳۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه از سوی خوانندگان و راهیابی به مرحله نهایی و حضور در جمع ۲۰ خواننده موفق شدم آهنگ آذری را اجرا و به نمایندگی از هنرمندان آذری مقام نخست را به دست آورم. 
هنرمند و خواننده اردبیلی با اشاره به اینکه به زودی آهنگ جدید آذری را روانه بازار خواهد کرد، افزود: سال ۹۴ آلبوم «تولد دوباره» را راهی بازار کردم و این اثر با استقبال خوب علاقمندان روبر شد اما جای تاسف اینجاست که به رغم موفقیت در صحنه‌های مختلف تاکنون هیچ یک از مسئولان فرهنگی و هنری استان حتی به بنده تبریک خشک و خالی نیز نگفتند و جویای احوال و کارهای هنری بنده نبودند. 
محمدحسینی با انتقاد از معاونت هنری ارشاد و همچنین عدم حمایت حوزه هنری از تولید آثار ارزشی و انقلابی تصریح کرد: نه تنها حمایتی انجام نشده بلکه در جذب اسپانسر نیز یاریگر ما نبودند و به نوعی یک فضای ناامیدکننده و دلسردی در اردبیل برای هنرمندان به ویژه هنرمندان عرصه موسیقی پاپ را شاهد هستیم. 
وی ادامه داد: به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بنده در قالب جشنواره ابوذر از اثر موسیقیایی «ماه نو» رونمایی کردم که در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا که در سالن همایش‌های صداوسیما در تهران برگزار شد آهنگ ارسالی بنده از بین ۸۲۰ اثر ارسالی جزو ۱۰ اثر برتر انتخاب و معرفی شد. 
این هنرمند اردبیلی اضافه کرد: اصلا وضعیت مناسبی را در موسیقی استان اردبیل به ویژه تولید آثار شاهد نیستیم و حتی برخی از چهره‌های توانمند نیز چندان رغبتی به تولید آثار ندارند. 

محمدحسینی گفت: ۹۰ درصد آثار تولید شده موسیقی کشور از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و حتی در سایت موسیقی ما شاهد بارگذاری آثار تکراری و قدیمی هستیم و چندان تولید و تنوع آثار به چشم نمی‌خورد. 
وی در پایان از برگزاری کنسرت زنده خود در اواخر سالجاری خبر داد و اظهار کرد: در تلاش هستیم تا آثار مناسب و باکیفیتی را تولید و برای مخاطبان عرضه کنیم تا رضایت آنها را فراهم کنیم

Visits: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا