فراخوانفراخوان تصویرسازی

فراخوان کتاب تصویرسازی clairvoyants

فراخوان کتاب تصویرسازی clairvoyants لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=17889 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان کتاب تصویرسازی clairvoyants | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله نگاه فرد به همت انتشارات Dwie Siostry ، چهارمین دوره از مسابقه بین المللی Clairvoyants 2020 ، اخیراً مسابقه بین المللی یک پروژه کتاب کودکان مصور به تازگی برای ارسال با هدف راه اندازی روند ساخت کتاب های زیبا و با ارزش برای کودکان و کشف استعدادها افتتاح شده است. هنرمندان و به آنها فرصتی دهید که در بازار کتاب لهستان و بازار کتاب بین المللی شناخته شوند.

هدف مسابقه بین المللی Clairvoyants 2020 راه اندازی روند ساخت کتاب های زیبا و با ارزش برای کودکان و همچنین کشف هنرمندان با استعداد و نویسندگان کتاب های کودکان و فرصتی برای آنها است که هم در لهستان و هم در بازار بین المللی کتاب شناخته شوند. هدف ، تهیه یک پروژه (پیش نویس) از کتاب کودکان مصور به زبان لهستانی یا انگلیسی است.

موارد الزامی برای ثبت نام:

➜ تهیه یک پروژه (پیش نویس) از کتاب کودکان مصور به زبان لهستانی (فقط اگر کل این پروژه به زبان لهستانی باشد) یا به زبان انگلیسی (اجباری)
➜ آثار ارسالی باید شامل یک فیلمنامه یا ستوری برد از کل کتاب ، به همراه ۳ بخش دوتایی تمام شده و جلد باشند

پروژه های ارائه شده مطابق با معیارهای زیر ارزیابی می شوند:

➜ کیفیت هنری ،
➜ اصالت ،
➜ شکلی که تخیل کودک را القا می کند
➜ محتوایی که حساسیت کودک را در نظر می گیرد

در هر نسخه از این نمایشگاه ، نمایشگاهی از ابتدایی ترین و جذاب ترین آثار شرکت کننده، که به کتابخانه ها، مدارس و مؤسسات فرهنگی مختلف در لهستان و خارج از کشور سفر می کند، دنبال می شود.

نتایج رقابت از اول آوریل ۲۰۱۹ در این وب سایت اعلام می شود.

جایزه: ۲۵۰۰ یورو نقدی

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۴ دسامبر ۲۰۲۰ ( ۲۴ آذر ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://www.wydawnictwodwiesiostry.pl/clairvoyants_2020

Visits: 26

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا