اخباراخبار هنرهای تجسمی

راهیابی دو عکاس ایرانی به نمایشگاه سازمان ملل متحد

راهیابی دو عکاس ایرانی به نمایشگاه سازمان ملل متحد لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=19862 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

راهیابی دو عکاس ایرانی به نمایشگاه سازمان ملل متحد | آثار دو عکاس ایرانی برای نمایشگاه عکاسی «جهانی که ما می‌خواهیم» سازمان ملل متحد انتخاب شد.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از ایرنا از دفتر سازمان ملل متحد در ایران، آثار فرزاد آریان‌نژاد و محمد مهیمنی برای نمایشگاه عکاسی جهانی که ما می‎‌خواهیم (TheWorldWeWant) انتخاب شد. این نمایشگاه برای تقویت امید و رویاهای ما مردم در روز جهانی سازمان ملل در سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود.  

نمایشگاه جهانی که ما می‌خواهیم یک مجموعه ویژه از ۷۵ عکس است که از بین ۵۰ هزار عکس ارسالی از بیش از ۱۰۰ کشور جهان انتخاب می‌شوند. برگزاری این رویداد واکنشی خلاقانه است به درخواست دبیرکل سازمان ملل متحد برای شنیدن آرزوها و رویاهای مردم جهان برای آینده.

عکس‌های منتخب ردیفی از آثار متنوع و گیرا در باب آرزوهای انسانی برای فردایی روشن هستند. این آثار آگاهی عمیق درباره ارتباط میان ما و آرمانی که برای برابری، عدالت و دربرگیرندگی داریم و همچنین حس ترس توام با احترام از زیبایی‌ طبیعت و قدرت آن در حفظ حیات در هستی را ثبت کرده‌اند.

Visits: 59

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا