اخباراخبار هنرهای تجسمی

عکاس ایرانی فاتح جایزه بزرگ فستیوال عکاسی توکیو

عکاس ایرانی فاتح جایزه بزرگ فستیوال عکاسی توکیو لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=22306👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

عکاس ایرانی فاتح جایزه بزرگ فستیوال عکاسی توکیو | هاشم شاکری برنده یک جایزه عکاسی از ژاپن شد.

به گزارش مجله اثرهنری هاشم شاکری برنده جایزه بزرگ فستیوال T3 PHOTO FESTIVAL TOKYO شد. این فستیوال در نمایشگاهی با عنوان “تلاطم” آثاری از هنرمندان جهان را نمایش داد که به بررسی علل و اثرات تغییر آب و هوا و بحران آب پرداخته‌اند. هاشم شاکری نیز با پروژه عکاسی “مرثیه‌ای برای هامون” در این رویداد شرکت داشت.

شاکری در سال ۲۰۱۹ توانست برای عکس‌هایی که درباره هامون و روزگار تلخ این دریاچه تولید کرده است کمک‌هزینه ‌۱۵ هزار دلاری شرکت گتی ایمیجز را دریافت کند. این جایزه برای ادامه پروژه‌های مستند طولانی‌مدت، به هنرمندان اعطا می‌شود. شاکری در مجموعه “مرثیه‌ای برای مرگ هامون” به دلایل و تأثیرات خشک شدن دریاچه هامون در استان سیستان و بلوچستان پرداخته است.

هاشم شاکری متولد ۱۳۶۶ در تهران است. او در سال ۸۶ شروع به عکاسی کرد و فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه‌ عکاسی مستند از سال ۸۹ آغاز کرد و در ایران، ترکیه، کره و مالزی به عکاسی پرداخت. شاکری به عنوان فتوژورنالیست برای آژانس‌های خبری مختلف در ایران نیز فعالیت کرده است. او در بیش از ۵۰ فستیوال ملی و بین‌المللی شرکت داشته و بیش از ۱۰ جایزه را از آن خود کرده است. او همچنین در زمینه‌ ساخت فیلم‌های داستانی و مستند نیز فعالیت کرده است.

عکاس ایرانی فاتح جایزه بزرگ فستیوال عکاسی توکیو لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=22306👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام : t.me/AsarArtMagazine 👆
عکاس ایرانی فاتح جایزه بزرگ فستیوال عکاسی توکیو

Visits: 7

منبع
هنر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا