فراخوانفراخوان تصویرسازی

فراخوان بیست‌و‌هشتمین رقابت تصویرسازی بین‌المللی Celsys

فراخوان بیست‌و‌هشتمین رقابت تصویرسازی بین‌المللی Celsys لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=24979 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان بیست‌و‌هشتمین رقابت تصویرسازی بین‌المللی Celsys | به گزارش مجله اثرهنری سِلسی شرکت سازندۀ نرم افزار CLIP STUDIO PAINT که از مشهورترین و قدرتمندترین ابزارهای هنری خلق تصاویر دیجیتال، مانگا و کمیک در سطح جهان است بیست و هشتمین رقابت تصویرسازی بین المللی خود را آغاز کرده و از هنرمندان اقصی نقاط جهان دعوت می کند تا تصویرسازی های خود با موضوع «گُل» را ارسال کنند.

هدف از این رقابت حمایت از هنرمندان خلاق سرتاسر دنیا و تشویق هنرمندان بیشتری به تصویرسازی است.

الزامات آثارارسالی:

  • شرکت در این رقابت برای تمام هنرمندان سرتاسر جهان آزاد است.
  • شرکت در این رقابت رایگان است!
  • شرکت در این رقابت برای هر دو دستۀ آثار دیجیتال و طراحی دستی روی کاغذ امکان پذیر است.
  • آثار ارسالی می توانند توسط هر برنامه ای خلق شده باشند. آن دسته افرادی که هیچ نرم افزار دیجیتالی را در اختیار ندارند، می توانند آثار خود را با استفاده از نسخۀ آزمایشی CLIP STUDIO PAINT که استفاده از آن برای شش ماه رایگان است، ایجاد کنند. این نرم افزار با سیستم عامل های ویندوز، مک، آی‌پاد، آیفون، گلکسی، آندروید و کروم بوت ها سازگار است و از این رو شرکت کنندگان می توانند تصویرسازی های خود را با استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت های خود خلق کنند. کاربران نسخه های ویندوز، مک، و آی‌پاد که پیشتر مدت زمان استفاده از نسخۀ آزمایشی نرم افزار CLIP STUDIO PAINT آن ها به پایان رسیده می توانند مدت زمان استفاده از نسخۀ آزمایشی را با استفاده از پیشنهاد پروموشن ویژه ای که اکنون به منظور طراحی و ارسال آثار امکان پذیر است دوباره فعال کنند.
  • حجم آثار ارسالی باید تا ۵ مگابیت و در یکی از فرمت های png یا jpg باشند.
  • شرکت کنندگان می توانند تصویرسازی های خود را در هر ابعادی ارسال کنند، اما پیشنهاد ما در ابعاد A4 با کیفیت ۳۰۰dpi یعنی ۲۴۸۰ در ۳۵۰۸ پیکسل است؛ آثار در ابعاد تصاویر گوشی های هوشمند یعنی ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل نیز مجاز است.
  • شرکت کنندگان باید آثار خود را در توئیتر، فیسبوک یا اینستاگرام با هشتگ #cspcontest28 در بازۀ زمانی مشخص شده پست کنند.

موضوع :

گل

شرایط داوری :

آثار برگزیده بر اساس کیفیت، ارتباط موضوعی و اصالت داوری و انتخاب می شوند. گرچه شمار ریتوئیت و لایک شدن آثار معیار تصمیم گیری نیست اما در پروسۀ داوری مدنظر قرار می گیرد.

جوایز:

برندۀ جایزۀ بزرگ مبلغ ۲ هزار دلار آمریکا دریافت خواهد کرد. برندگان رقابت همچنین از منافع دیگری از جمله نمایش آثارشان به مخاطبان گسترده تری در فیسبوک و توئیتر بهره مند خواهند شد.

زمانبندی :

  • ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۳ تیر ۱۴۰۰) است.
  • برندگان این رقابت در ۱۲ اوت ۲۰۲۱ (۲۱ مرداد ۱۴۰۰) اعلام می شوند. تاریخ قطعی نیست.

سایت بیست‌و‌هشتمین دورۀ رقابت تصویرسازی بین‌المللی Celsys :

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 31

منبع
مجله نگاه‌فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا