اخبارنتایج جشنواره‌های هنری

معرفی برگزیدگان هنرواره روایت جهاد

معرفی برگزیدگان هنرواره روایت جهاد  مجله اثر‌هنری ـ اثر هنری

معرفی برگزیدگان هنرواره روایت جهاد | آیین اختتامیه هنرواره ملی «روایت جهاد» با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف، عصر امروزدوشنبه ۱۴ تیرماه در تالار سوره حوزه هنری با پخش زنده از شبکه‌های مجازی حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از خبرگزاری موج، دوشنبه ۱۴ تیرماه مراسم اختتامیه هنرواره روایت جهاد برگزار شد. در این مراسم سردار فتحیان مشاور وزیر بهداشت، رئیس بیمارستان بقیه الله، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و تنی چند از هنرمندان و مدیران فرهنکی دیگر حضور داشتند.

بخش تجسمی

گروه «تجسمی» نخستین هنرواره روایت جهاد به دبیری عباس ناصری و داوری ساسان مویدی ، احمد آقا قلی‌زاده سیار و علیرضا ذاکری نیز برگزیدگان خود را در بخش‌های گوناگون به شرح زیر معرفی کرد:

بخش عکس:

محمد رضایی از استان مازندران با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین علیرضا نصری از استان  قزوین با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال رتبه دوم و سیدمتین هاشمی از استان آذربایجان شرقی با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

آقای سعید قاسمی از استان آذربایجان شرقی، احمد بلباسی از استان تهرانوشیدا قاسمی از استان اصفهان نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

بخش نقاشی- آماتور:

زینب نیک‌سفر از استان مازندران با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین نسرین نادری از استان چهارمحال و بختیاری با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ شش میلیون ریال رتبه دوم و سیدمهدی موسوی­نیا از استان هرمزگان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

بخش نقاشی- حرفه­‌ای:

توران نوری از استان کرمانشاه با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین روزبه فتاحی از استان کرمانشاه با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  سی میلیون ریال رتبه دوم و مهسا شایسته از استان تهران با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

بخش پوستر:

فریبرز اسمعیلی از استان اردبیل با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین فاطمه کریمی مصلح از استان همدان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال رتبه دوم و شبنم نظری از استان اردبیل با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

امین اکبرنژاد از استان آذربایجان غربی و منا ابراهیمی از استان کرمانشاه نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

بخش کاریکاتور:

جواد تکجو از استان گیلان با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین محمود نظری از استان همدان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال رتبه دوموحسین نقیب از استان خراسان رضوی لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

بخش اینفوگرافی:

هیات داوران در این بخش هیچ اثری را حائز رتبه ندانست و تنها از بتول علیپور از استان البرز با اهدائ لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد.

حکایت جهاد- بخش کاریکاتور:

سالار عشرت‌خواه از استان آذربایجان شرقی با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین سعید شاهوردی از استان  لرستان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون رتبه دوم و هدیه صدیقی کسمائی از استان گیلان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

حکایت جهاد- بخش پوستر:

فرشته تقیان از استان خوزستان با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین محمدمهدی ولی زاده از استان زنجان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال رتبه دوم و علیرضا عبدالحسین‌زاده از استان آذربایجان شرقی با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  پانزده میلیون ریال اهداء رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

حکایت جهاد- بخش نقاشی:

مسعود رستگار از استان خراسان رضوی با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین سیدطاهر موسوی از استان خراسان رضوی با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه دوم و سعید خاتمی و حسین واحد از استان خراسان رضوی به صورت مشترک با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

بخش هنرهای تصویری

گروه «هنرهای تصویری» نخستین هنرواره روایت جهاد هم به دبیری امین صافی‌زاده و داوری احسان خداپرست، مهاجر توحیدپرست، عرفان خداپرست، محمدجواد توسلی، محمد قایلی نیز برگزیدگان خود را در بخش‌های گوناگون به شرح زیر معرفی کرد:

بخش انیمیشن:

رضا حمیدی‌مطلق از استان سمنان با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ پنجاه میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین جعفر صیادی از استان زنجان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه دوم و امین لادن از استان قم با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  بیست و پنج میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

سیدناصر موسوی از استان  قم نیز در این بخش با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال تقدیر شد.

بخش فیلم کوتاه:

علی ملاقلی‌پور از استان تهران با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ پنجاه میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین حسین دارابی از استان تهران با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال رتبه دوم و مرکز فیلم و سریال عصر از استان تهران با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

رضا زارع از استان  تهران نیز در این بخش با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال تقدیر شد.

بخش تیزر:

سعید سیفی‌نژاد از استان تهران با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین محمدرضا فرزادمهر از استان کرمانشاه با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه دوم و نرجس نیازمند از استان قم با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

بخش مستند:

جواد یقموری از استان قم با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ پنجاه میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین مرکز مستند سوره از استان تهران با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال رتبه دوم و سیدوحید حسینی نامی از استان آذربایجان شرقی با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

میلاد امینی موحد از استان خوزستان نیز در این بخش با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  بیست میلیون ریال تقدیر شد.

بخش کلیپ:

محمدمهدی شیروانی از استان خراسان جنوبی با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه دوم و مصطفی کیاء از استان گلستان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  بیست میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

محمدتقی جعفری نسب اشکذری از استان اصفهان نیز در این بخش به صورت ویژه با اهدائ لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  ده میلیون ریال تقدیر شد.

بخش موشن گرافی:

صدا و سیمای استان اردبیل با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین خانم زهره ملامحمدی از استان قم با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال رتبه دوم و اداره برق استان اردبیل با دریافت لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ  پانزده میلیون ریال را به خود اختصاص داد.

اداره برق استان اردبیل نیز در نخستین هنرواره روایت جهاد با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  پنج میلیون ریال در این بخش تقدیر شد.

بخش موسیقی:

اما در گروه «موسیقی» نخستین هنرواره روایت جهاد به دبیری سیدمحسن حسینی و داوری احسان‌الله عبائی، محمد نصرتی، محمدباقر زینالی برگزدیگان به شرح زیر معرفی شدند:

بخش ترانه:

محمد غفاری از استان چهارمحال و بختیاری با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین محمدرسول رسولی از استان گیلان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون رتبه دوموجابر بهارمست از استان گیلان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد. حجت اشرف‌زاده از استان تهران نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.

بخش موزیک ویدئو- سرود:

مجید فرقانی از استان کرمان با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ پنجاه میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین حسین حقیقی از استان تهران با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال رتبه دوم و امین فرامرزی از استان بوشهر با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  سی میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد. مصطفی باقری از استان تهران نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.

بخش رسانه :

به این ترتیب برگزیدگان گروه «رسانه» به دبیری محمد پای‌بست و داوری رضا تقی‌پور، علیرضا رضایی و سیدپویان حسین‌پور به شرح زیر معرفی شدند:

بخش مدیا – آماتور:

محمد اشراقی از استان تهران با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین خبرگزاری فارس از استان اردبیل رتبه دوم و محمدمهدی همائی از استان خراسان رضوی رتبه سوم را به خود اختصاص داد. فاطمه میرزایی از استان بوشهر نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.

بخش متن – آماتور:

فرج‌الله صیدمحمدی از استان ایلام با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین توحید مهدوی از استان اردبیل رتبه دوم و علی انوار از استان اردبیل رتبه سوم را به خود اختصاص داد. محمدحسین عظیمی از استان فارس نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.

بخش مدیا – حرفه‌ای:

محمد‌مهدی فکریان از استان اصفهان با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین میلاد امینی‌موحد از استان خوزستان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه دوم و فاطمه آقامحمدی از استان قم با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد. محسن خوشدل از استان خراسان رضوی نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.

بخش متن – حرفه‌ای:

حجت احسان‌بخش از استان قم با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین طاهر جمشیدزاده از استان ایلام با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال رتبه دوم و فائزه نقی‌لو از استان زنجان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم را به خود اختصاص داد. راضیه رضایی از استان البرز نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.

بخش رادیویی:

گیتی محمدی از استان تهران تنها تقدیری این بخش از هنرواره روایت جهاد بود.

بخش ادبیات

اما در گروه «ادبیات» نخستین هنرواره روایت جهاد به دبیری سیده‌عذرا موسوی و داوری مونا اسکندری، فریبا یوسفی، سمیه عالمی، سجاد خالقی، مجید استیری، مرتضی اردستانی، سیدوحید سمنانی برگزیدگان به شرح زیر معرفی شدند:

بخش شعر نو:

زینب رحمانی از خوزستان برای اثر «ریه­ های سپید» با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین مجتبی صفدری از گیلان  برای اثر «تیمار» با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال رتبه دوم و زهرا شاه‌کرمی از ایلام برای اثر «پروانه‌های سپید» با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد. فاطمه بیرانوند از لرستان برای اثر «شهدای مدافع» و ایلیا صفدری از گیلان برای اثر «خورشید» نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

بخش شعرکلاسیک:

محمدحسین نجفی از تهران برای اثر شعری «برای محمدامین­‌های سرزمینم» با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین فاطمه مهدی‌زاده از اصفهان  برای اثر «روایت جهاد» با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال رتبه دوم و رضا یزدانی از قم برای اثر «عشق» با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

سعید تاج­محمدی از خراسان رضوی برای اثر «مجاهدان سلامت»، زینب­السادات مجیدی از گناباد برای اثر «خبری نیست»، امیر رسولی از زنجان برای اثر «مدافعان سلامت» و ماهرخ درستی از تهران برای اثر «درمانگاه» نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

بخش داستانک:

هیأت داوران در بخش داستانک هیچ اثری را حائز  رتبه  ندانست و تنها از حدیث محمودی از زنجان برای اثر «از دفترچه خاطرات یک گلبول سفید بیچاره» و زینب گلستانی از خوزستان برای اثر «مرام» در این بخش تقدیر و جایزه نقدی اهدا کرد.

بخش داستان:

سارا شجاعی از کهگیلویه و بویراحمد برای اثر «صدای باد» با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین شکوه لشنی از لرستان  برای اثر «دمای منفی ۲۰ درجه» با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال رتبه دوم و امین بالین پرست از کهگیلویه و بویراحمد برای اثر «پروانه‌های سفید باغی» با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

معصومه جمشیدی شفق از قم  برای اثر «جاده کنار خط»، احسان قائدی از چهارمحال و بختیاری برای اثر «به یک نفر برای شستشو و بسته بندی نیازمندیم» و زهرا کریم­زادگان از آذربایجان غربی برای اثر «قطارهای درگذر» نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

بخش دلنوشته:

ویدا عظیمی از خراسان رضوی برای اثر «دلتنگ لالایی مادر» با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین دنیا اسکندرزاده از تهران  برای اثر «کوله بار دلتنگی» لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون رتبه دوم را به خود اختصاص داد. هیأت داوران در بخش دلنوشته هیچ اثری را حائز  رتبه سوم  ندانست.

ریحانه رضا زاده از تهران برای اثر «ستاره‌های درخشان»، فاطمه بیرانوند از لرستان برای اثر «کرونا و دانشگاه» و سیده فائزه هاشمی از ایلام برای اثر  «تفسیر عشق» نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

بخش خاطره:

سیدحسین حسینی از تهران برای اثر «قم فرودگاه ندارد» با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین سهیلا سپهری از تهران  برای اثر «مریم» با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال رتبه دوم و خداد رضایی از بوشهر  برای اثر «مأموریت ویژه» لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  ده میلیون رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

وجیهه غلامحسین­‌زاده از قم  برای اثر مجموعه خاطره­ «وقتی که قم تب کرد» با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال و محمدعلی جعفری از تهران  برای اثر «دل پلاس» با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال تقدیری‌های ویژه این بخش از هنرواره ملی روایت جهاد بودند.

همچنین مونس عبدی­زاده از بوشهر برای اثر «بهترین سمفونی دنیا»، مریم پورحسن از اردبیل برای اثر «خاله مریم به اندازه یک قلب بزرگ دوستت دارم» و محمد جمشیدی ازتهران برای اثر «مرگ خبر نمی­کند» نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

معرفی برگزیدگان هنرواره روایت جهاد | مجله اثر هنری

Visits: 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا