اخبار هنرهای تجسمیفراخوان عکاسی

معرفی عکاس حیات‌وحش منتخب مردم

معرفی عکاس حیات‌وحش منتخب مردم لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=11188 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
معرفی عکاس حیات‌وحش منتخب مردم | برگزیده نهایی جایزه «عکاس حیات‌وحش منتخب مردم» سال ۲۰۱۹ از بین ۲۵ نامزد نهایی این رقابت معرفی شد.

معرفی عکاس حیات‌وحش منتخب مردم | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، تصویری از نزاع دو موش در ایستگاه قطاری در لندن که توسط «سم رالی» ـ عکاس بریتانیایی ـ به ثبت رسیده است، با آرای مردم به عنوان برگزیده نهایی جایزه «عکاس حیات‌وحش سال» معرفی شد.

«سم» به ندرت صحنه نزاع موش‌ها بر سر تکه غذایی در این ایستگاه قطار را دیده بود، بنابراین بهترین راه برای ثبت چنین صحنه‌ای دراز کشیدن در ایستگاه مترو و منتظر ماندن بود. به گفته این عکاس، این تصویر ثانیه‌ای پیش از آنکه یکی از این موش‌ها خرده نان را برداشت و هرکدام راه خود را پیش گرفتند، ثبت شده است.

مسوولان موزه تاریخ طبیعت لندن از بین ۴۸ هزار عکس که توسط عکاسان ۱۰۰ کشور مختلف برای کسب جایزه «عکاس حیات‌وحش» سال ۲۰۱۹ در این رقابت عکاسی شرکت‌ داده شده بودند، ۲۵ عکس را به عنوان نامزدهای نهایی معرفی کرده بودند.

قرار است عکس برگزیده، در کنار سایر نامزدهای نهایی این بخش در قالب نمایشگاهی تا تاریخ سی‌ و یکم ماه «می» در موزه تاریخ طبیعت لندن به نمایش گذاشته شود.

در ادامه آثاری که در بین عکس‌های نامزد شده در این رقابت عکاسی بیشترین آرا را دریافت کرده‌اند، مشاهده می‌کنید:

Visits: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا