فراخوان

فراخوان طراحی پل پیاده‌روی پارک ملی Guaja

فراخوان طراحی پل پیاده‌روی پارک ملی Guaja | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3850 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
فراخوان طراحی پل پیاده‌روی پارک ملی Guaja | مسابقه پل پیاده‌روی پارک ملی Gauja در جستجوی طرح‌هایی برای یک پل پیاده‌روی است که نقش ورودی نمادین پارک را برای بزرگداشت ۴۵امین سالگرد آن برعهده داشته باشد.

فراخوان طراحی پل پیاده‌روی پارک ملی Guaja | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین، پارک ملی Guaja در Vidzeme به وسعت بیش از ۹۱۷ کیلومتر مربع، بزرگترین پارک ملی لتونی است. لتونی کشوری است که با تراکم پایین جمعیت و نواحی گسترده ی جنگل‌های طبیعی خود شناخته می‌شود. این پارک نام خود را از دره رودخانه Gauja می‌گیرد و یکی از نخستین پارک‌های ملی لتونی است که در سال ۱۹۷۳ تاسیس شده است، اما سابقه گردشگری آن به قرن نوزده برمی‌گردد.

با وجود تعداد زیادی پارک ملی در اروپای شرقی، پارک ملی Gauja به دلیل چشم‌اندازهای متنوع، دامنه‌های شاخص، چشمه‌ها، دره‌ها، غارها و نیز صخره‌های ماسه سنگی و دولومیتی واقع در مجاورت آن که یکی از بزرگترین جاذبه‌های توریستی محسوب می‌شوند از بقیه برتر است. این پارک علاوه بر غنای حیات وحش و گونه‌های گیاهی دربردارنده بیش از ۵۰۰ ساختمان تاریخی و فرهنگی از جمله قلعه‌ها، خانه‌های اربابی، کلیساها، آسیاهای آبی و آسیاهای بادی است.

مسابقه پل پیاده‌روی پارک ملی Gauja در جستجوی طرح‌هایی برای یک پل پیاده‌روی است که نقش ورودی نمادین پارک را برای بزرگداشت ۴۵امین سالگرد آن برعهده داشته باشد. از آنجا که پل ممکن است برفراز یک جاده معلق باشد، لازم است به اندازه کافی برای عبور کامیون و اتوبوس از زیر آن بلند باشد. پل باید قادر باشد وزن حجم بالایی از عبور و مرور افراد پیاده را تحمل کند و لازم است دارای علائم خوش‌آمد و خدانگهدار و همچنین تابلوی اطلاعات پارک باشد.
شرکت کنندگان موظفند به ساخت پذیر بودن طرح‌های خود توجه کنند و اطمینان حاصل کنند با محتوای پارک ملی تطبیق و در عین نمایشگر بودن، پذیرای بازدیدکنندگان باشد.

سه پیشنهاد برنده و شش دیپلم افتخار برگزیده خواهد شد. Bee Breeders در مجموع ۶۰۰۰ دلار جایزه نقدی در مسابقه اهدا خواهد کرد.

ثبت نام اولیه: اول نوامبر الی ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۱۰ آبان الی ۲۳ آذر ۹۷)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا