فراخوانفراخوان طراحی صنعتی

جایزه طراحی صنعتی Goldreed

جایزه طراحی صنعتی Goldreed لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=24628👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

جایزه طراحی صنعتی Goldreed | به گزارش مجله اثرهنری Goldreed یک جایزه بین المللی طراحی است که توسط موسسه طراحی صنعتی Xiongan Future حمایت و توسط کمیته برگزاری جایزه طراحی صنعتی Goldreed انجام می شود.

از طریق مفهوم “صلح و هماهنگی” فلسفه چین، GIDA قصد دارد به ترویج مفهوم جدیدی از زندگی اجتماعی و توسعه صنعتی ، ایجاد یک همزیستی کامل در میان انسان، طبیعت و شهر، استفاده شده برای طراحی بپردازد.

همچنین امسال، این جایزه از همان ابتدا هدف خود را برای تبدیل شدن به یک مرجع اصلی در زمینه طراحی بین المللی با ارائه یک جایزه بسیار مهم، یک هیئت داوران مشهور، همکاری های بین المللی و حمایت های مالی تعیین می کند.

این جایزه خطاب به طراحان، معماران، استودیوهای طراحی، شرکت ها، دانشگاه ها و موسسات دیگر از سراسر جهان است تا برنامه های خود را با محصولات موجود در بازار یا مفاهیم منتشر نشده در هشت دسته مختلف ارسال کنند. (وسایل حمل و نقل، تجهیزات خط تولید، پردازش اطلاعات، زندگی در منزل، ورزش و بهداشت، امکانات عمومی، فرهنگ و خلاقیت، طراحی ارتباطات).

هیئت داوران Goldreed شامل متخصصان برتر جهان و نمایندگان جامعه طراحی و بازرگانی است.

قوانین شرکت در جشنواره :

  • شرکت در این رقابت رایگان است.
  • این جایزه به طراحان، تیم های طراحی، استودیوهای طراحی، شرکت ها، دانشگاه ها و موسسات از همه کشورها و زمینه های خلاقیت اختصاص داده شده است

جایزه جشنواره :

جوایز طراحی صنعتی Goldreed مجموعاً ۴۵۰۰۰۰۰ RMB (حدود ۵۷۰ هزار یورو) جایزه دارد که بیش از ۴۰ جایزه نقدی به آنها اختصاص داده می شود. بهترین ها ۰۰۰ ۱۰۰۰ RMB (حدود ۱۳۰ هزار یورو) دریافت می کنند.

از برندگان برای شرکت در مراسم اهدای جوایز امسال، چهارمین هفته بین المللی طراحی صنعتی هبی و سایر فعالیت ها دعوت خواهد شد. همچنین ، برندگان این فرصت را دارند که به عنوان سخنران مهمان “GIDA Future Design Salon” خدمت کنند.

زمانیندی :

۳۰ ژانویه ۲۰۲۱ ( ۹ تیر ۱۴۰۰)

وب سایت :

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 15

منبع
مجله نگاه‌فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا