اخبار هنرهای تجسمیفراخوان عکاسیمعرفی هنرمند

نشان افتخار انجمن عکاسی عراق برای عکاس ایرانی

 نشان افتخار انجمن عکاسی عراق برای عکاس ایرانی | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3092 کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
نشان افتخار انجمن عکاسی عراق برای عکاس ایرانی | آبی عمیق، اثر رضا عیسی‌پور عکاس ایرانی موفق به دریافت نشان افتخار از انجمن عکاسی عراق شد.

نشان افتخار انجمن عکاسی عراق برای عکاس ایرانی | به گزارش آتلیه اثرهنری رضا عیسی‌پور عکاس و هنرمند برجسته اهل اردبیل(کلخوران) موفق به دریافت نشان افتخار انجمن عکاسی عراق برای عکاس ایرانی گردید.

«آبی عمیق» نام اثر بسیار زیبای رضا عیسی‌پور، این افتخار را برای عکاس خود به ارمغان آورده است. نگاه عمیق و معنا گرایانه عکاس در کنار ترکیب‌بندی زیبا، این عکس را در زمره عکس‌های کم‌نظیر قرار داده به طوری که می‌تواند در رساندن مفهوم و هدف اصلی عکاس تأثیر چشم‌گیر داشته باشد.
با توجه به اینکه عکاسی سیاه و سفید به خاطر تأثیرگذاری و به اصطلاح هنری بودن، در میان عکاس‌های حرفه‌ای طرفدار بیشماری دارد، این عکاس نکته‌سنج با استفاده درست و به جا از رنگ و نیز حجم مناسب آن در کادر‌بندی اثر، علاوه بر رساندن معنا و مفهوم، از لحاظ بصری زیبایی خاصی را هم به اثر خود بخشیده است.

 نشان افتخار انجمن عکاسی عراق برای عکاس ایرانی | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3092 کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier

رضا عیسی‌پور مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل می‌باشد، دارای جوایز بین‌المللی متعددی را در زمینه عکاسی، کارگردانی و تدوین کسب کرده است.

جوایز هنرمند :
ـ جشنواره هنرهای تجسمی فجر
ـ جشنواره بین‌المللی عکاسی ویستولا لهستان
ـ ششمین جشنواره بین المللی کمپانی فتولمور
ـ جشنواره بین‌المللی عکس «sky life» ترکیه
ـ نمایش آثار در فستیوال مولافست مادرید اسپانیا
ـ  جایزه بیست و چهارمین دوره مسابقات «mgfoto»
ـ حضور در بخش نمایشگاهی دهمین دوسالانه فلورانس ایتالیا  و … می‌باشد

مجموعه اثرهنری ضمن تبریک برای ایشان، آرزوی موفقیت روزافزون برای همه هنرمندان پرتلاش کشورمان، دارد.
در آینده بیوگرافی کامل و آثار ایشان در سایت ارائه خواهد شد.

Visits: 29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا