اطلاع‌رسانیفراخوان موسیقی

کارگاه آموزش نقد موسیقی به همت خانه موسیقی

کارگاه آموزش نقد موسیقی به همت خانه موسیقی | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3086 کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
کارگاه آموزش نقد موسیقی به همت خانه موسیقی | کانون پژوهشگران خانه موسیقی، با حضور آروین صداقت‌کیش، کارگاه آموزش نقد موسیقی برگزار می‌کند.

کارگاه آموزش نقد موسیقی به همت خانه موسیقی | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایلنا، کارگاه آموزش نقد موسیقی با تدریس آروین صداقت‌کیش با همکاری کانون پژوهشگران خانه موسیقی ایران برگزار می‌شود.

این دومین کارگاه نقد است که خانه‌ موسیقی با تدریس صداقت‌کیش برگزار می‌کند و در این دوره محتوای درس‌ها به‌روز شده و نسبت به کارگاه پیشین بیشتر بر مسائل ملموس و عملی نقد موسیقی تمرکز دارد. مدت این دوره ۱۷ جلسه است و اسفند سال جاری تمام می‌شود.

این دوره برای دانشجویان رشته موسیقی و روزنامه‌نگاری، خبرنگاری و روزنامه‌نگاران حرفه‌ای حوزه موسیقی مناسب است و ثبت نام آن آغاز شده است. 

متقاضیان برای اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند با خانه موسیقی به نشانی خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده، پلاک ۲۷۰ و شماره تلفن ۶۶۹۱۷۷۱۱ – ۶۶۹۱۷۷۱۲ تماس بگیرند. 

Visits: 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا