اخبار هنرهای تجسمیاخبار هنرهای نمایشی

نامزدی معادی و فرمان‌آرا در جوایز آسیا پاسیفیک

نامزدی معادی و فرمان‌آرا در جوایز آسیا پاسیفیک | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3234 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
نامزدی معادی و فرمان‌آرا در جوایز آسیا پاسیفیک | پیمان معادی و بهمن فرمان‌آرا به ترتیب در بخش‌های بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد نامزد دریافت جوایز اسکرین آسیا پاسیفیک شدند.

نامزدی معادی و فرمان‌آرا در جوایز آسیا پاسیفیک | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از همشهری آنلاین، دوازدهمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکرین آسیا پاسیفیک ۲۹ نوامبر ۲۰۱۸ (حدود ۴۵ روز دیگر) در استرالیا برگزار می‌شود و برترین‌های سینما در دو قاره آسیا و اقیانوسیه جوایز خود را در بخش‌های مختلف دریافت می‌کنند. سینماگران ایران هم که پیشینه‌ای درخشان در این جوایز معتبر دارند، امسال در چهار بخش نامزد دریافت جایزه شده‌اند.

معادی برای نوشتن فیلمنامه «بمب؛ یک عاشقانه» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه است و در این بخش با نمایندگان کره‌جنوبی، ژاپن، قزاقستان و سرزمین‌های اشغالی رقابت می‌کند. فرمان‌آرا هم که بیشتر در مقام کارگردان شناخته می‌شود، در بخش بهترین بازیگر مرد برای بازی در «حکایت دریا» به کارگردانی خودش نامزد دریافت جایزه است. بازیگران لبنان، ازبکستان، هند و قرقیزستان رقیبان فرمان‌آرا در این بخش هستند.

«بمب؛ یک عاشقانه» در یک بخش دیگر هم نامزد دریافت جایزه شده است؛ بهترین موسیقی متن برای النی کارندرو. دیگر نامزدهای این بخش از استرالیا، استرالیا، فیلیپین و مصر هستند. ضمن اینکه صدف فروغی برای کارگردانی «آوا» در بخش بهترین فیلم کودک و نوجوان نامزد دریافت جایزه است و باید با رقیبانی از فیلیپین، ژاپن، ترکیه و هند مبارزه کند.

در دوازدهمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکرین آسیا پاسیفیک در مجموع ۴۶ فیلم از ۲۲ کشور در بخش‌های مختلف نامزد دریافت جایزه هستند و نام ازبکستان هم برای نخستین بار در میان نامزدها به چشم می‌خورد. چین و ژاپن هر کدام هفت نامزد دارند و استرالیا، هند و قزاقستان هر کدام با پنج نامزد در رده بعد ایستاده‌اند.

Visits: 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا