اخبار هنرهای تجسمیفراخوان عکاسی

نشست تخصصی عکاسی «دل مشتاق و من حیران» به روایت عکاس مسیحی

نشست تخصصی عکاسی «دل مشتاق و من حیران» به روایت عکاس مسیحی لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5424 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
نشست تخصصی عکاسی «دل مشتاق و من حیران» به روایت عکاس مسیحی | نشست تخصصی «دل مشتاق و من حیران» به منظور بررسی تجربه حضور عکاس مسیحی حاضر در پیاده روی اربعین در خبرگزاری تسنیم برگزار میشود.

نشست تخصصی عکاسی «دل مشتاق و من حیران» به روایت عکاس مسیحی | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، نشست تخصصی «دل مشتاق و من حیران» با حضور  “امیلی گارث ویت” عکاسی مسیحی اهل انگلستان، به منظور بررسی تجربه حضور  این عکاس در پیاده روی اربعین عصر چهارشنبه؛ ۸ اسفند از ساعت ۱۵:۳۰ در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وی که اکنون به مناسبت افتتاح نمایشگاه عکس خود با عنوان «به سوی اربعین» در تهران حضور دارد، در این نشست تخصصی به ارائه‌ی تجربیات خود از عکاسی در مسیر پیاده روی اربعین امسال می پردازد.

گفتنی است در پایان این نشست، جلسه پرسش و پاسخ با حضور این عکاس مسیحی برگزار خواهد شد و حضور در این نشست برای عموم آزاد و رایگان است.

علاقه مندان جهت حضور در این نشست تخصصی می توانند به ساختمان شماره ۲ خبرگزاری تسنیم واقع در: بلوار کشاورز، خیابان جمال زاده شمالی، کوچه شیرزاد، پلاک ۱۲ مراجعه کنند.

Visits: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا