اخبار هنرهای تجسمیفراخوان مد و لباس

برگزیدگان هشتمین جشنواره مد و لباس فجر

برگزیدگان هشتمین جشنواره مد و لباس فجر لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5419 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
برگزیدگان هشتمین جشنواره مد و لباس فجر | مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر عصر امروز در تالار وحدت برگزار شد.

برگزیدگان هشتمین جشنواره مد و لباس فجر | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره مد و لباس فجر عصر امروز با حضور سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قبادی؛ دبیر کارگروه مد و لباس کشور و جمعی از علاقه‌مندان حوزه مد و لباس کشور در تالار وحدت برگزار شد.

دبیر هشتمین جشنواره مد و لباس فجر ادامه داد: گام هشتم جشنواره مد و لباس فجر را در حالی برداشتیم که در بخش‌های مختلف با رشد کمی و کیفی آثار ارائه شده روبه‌رو بودیم؛ در جشنواره امسال ۸۱۰۰ اثر هنری به مارسید که از این میان ۱۵۰۰ اثر در معرض دید صاحب‌نظران قرار گرفت. روزانه حدودا ۵۰۰۰ بازدیدکننده داشتیم که در مجموع هشت روز برپایی جشنواره، به عددی بیش از ۴۰۰۰۰ بازدیدکننده رسید. همچنین ۱۲۰ کارگاه و نشست تخصصی نیز برگزار شد.

در ادامه این مراسم، حمید قبادی؛ رییس هشتمین جشنواره مد و لباس فجر ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) گفت: ابتدا از همه دست‌اندرکاران هشتمین جشنواره مد و لباس فجر تشکر می‌کنم. ما ده ماه پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم تا این جشنواره را به ثمر برسانیم. یکی از وظایف همه ما، نقش‌آفرینی موثر است. من از خداوند خواسته‌ام مادامی که اثربخش هستم، در میدان خدمت حضور داشته باشم.

در بخش دیگری از این مراسم، از چهار پیشکسوت حوزه طراحی مد و لباس و کشور تجلیل و قدردانی شد که این افراد شامل حسام الدین جلالی، میرمحمد تقی دانایی هوشیار، زینب نوروزی و سیدسعید میرمحمدصادق بودند.

در ادامه استان‌های برتر هشتمین جشنواره مد و لباس فجر مورد تقدیر گرفتند که در این راستا؛ سه استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان و قزوین به عنوان استان‌های برتر شناخته شدند.

تقدیر از رسانه‌های برتر هشتمین جشنواره مد و لباس فجر، بخش دیگری از این مراسم را تشکیل می‌داد که در این راستا از خبرگزاری مهر، روزنامه شرق و خبرگزاری صدا و سیما تجلیل شد.

در بخش پوستر جشنواره نیز، از محسن پیشدادی؛ طراح پوستر هشتمین جشنواره مد و لباس فجر تقدیر شد.

در ادامه این مراسم، برگزیدگان بخش‌های مختلف هشتمین جشنواره مد و لباس فجر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند. در این راستا، اسامی برگزیدگان بخشهای مختلف جشنواره عبارت است از:

بخش علمی دانشگاهی

-مقالات تخصصی: علی استادزاده

-پایان نامه کارشناسی: فاطمه سادات ابراهیم، مطهره احمدی، زینب اصغری

-پایان نامه کارشناسی ارشد: آذر اسماعیلی

جایزه مهتاب؛ طراحی لباس: مریم ریگی از استان سیستان و بلوچستان

زیورآلات: مریم السادات طبایی

طراحی پارچه با رایانه: مائده موذن

طرح اولیه زیورآلات: ستاره مهدوی نیا

جواهرات و زیورآلات ساخته شده: محمدباقر محسنی

کیف: رز هدایی

کفش زنانه: آذر و آزاده نجیبی

کفش مردانه: ابراهیم کارامد کرمانی

لباس اجتماع خانم‌ها: گروه رزهای رنگی

لباس اجتماع آقایان: گروه آمادای

محصولات عفاف و حجاب: گروه صدف دریا

طراحی زنده پارچه: پریسا عارفی

بانوان و لباس اجتماع: سمانه سمتی

لباس مجلسی و مناسبتی: الهام فاتحی

طراحی چادر: مهدی تقی زاده

پوشش سر؛ طراحی رایانه‌ای: غزاله قجری

پوشش سر؛ طراحی دستی: نیلوفر صابر

طراحی پوشاک بانوان کاربردی اجتماع: سمیرا رضازاده

مجموعه سازی: شکوفه اسفندیاری

بین الملل: محبوبه علی بلندی

Visits: 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا