فراخوانفراخوان تایپوگرافیفراخوان گرافیک

فراخوان گرافیک SOTA Catalyst Award 2018

در سال ۲۰۱۸ رقابت سالانه جایزه طراحی گرافیک هدف خود را برای جدب جوانانی که کار اصلیشان در زمینه خلق آثار و طراحی تایپ، تاریخ تایپ و هر زمینه دیگری که به تایپوگرافی و طراحی حرفو مربوط باشد در نظر گرفته است

درباره رقابت
انجمن رسمی تایپوگرافی (SOTA)، یک سازمان غیرانتفاعی بین المللی است که به ارتقاء، مطالعه و حمایت از انواع تایپ و حروف می پردازد، و با خوشحالی نهمین دوره جایزه طراحی گرافیک سالیانه SOTA Catalyst Award 2018 را اعلام می کند.

این جایزه گرافیک بین المللی برای جوانانی که کار اصلی را در نوع طراحی حروف، تاریخ تایپ و حروف و یا سایر زمینه های مربوط به تایپوگرافی ایجاد کرده اند، هدف قرار می گیرد. این جایزه یک فرد ۲۵ ساله یا جوانتر (در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸) را برای شرکت در این رقابت به رسمیت می شناسد که نشان می دهد هر دو دستاورد و وعده های آینده در زمینه تایپوگرافی. هدف این جایزه این است که به عنوان یک کاتالیزور حرفه ای از یک فرد جوان که هنوز تحت تاثیر گسترده این حرفه قرار نگرفته عمل کند.

مواد زیر باید به کاتالیست @typesociety.org با مهلت تحویل ارسال شود. یک فایل پی دی اف (ممکن است چندین صفحه) حاوی اطلاعات زیر باشد:

• نمونه های ویژوال یک پروژه خاص یا گروه مربوط به کار
• شرح مختصر ارائه (۱۰۰ کلمه یا کمتر)
• نامه ای درباره مشغولیت و فعالیتهایتان در تایپوگرافی (۳۰۰ کلمه یا کمتر)
• (اختیاری) لینک آنلاین به کار اضافی یا اطلاعات پس زمینه
• اطلاعات تماس

پذیرفته شدگان باید از ۲ تا ۵ آگوست در کنفرانس TypeCon2018 در پورتلند، اورگن شرکت کنند، و انتظار می رود که آنها در مورد برنامه هایشان در برنامه اصلی کنفرانس (ارائه ۲۰ دقیقه ای) سخنرانی کنند.

هیچ هزینه ورودی برای شرکت در این فراخوان وجود ندارد. 

واجدین شرایط شرکت :
ثبت نام کننده در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ باید ۲۵ سال یا بیشتر داشته باشد.

جایزه

نفر اول: $ ۲٫۰۰۰
دریافت کننده تا مبلغ ۲۰۰۰ دلار برای پرداخت هزینه های حمل و نقل و اقامت برای شرکت در کنفرانس TypeCon2018 در پورتلند، اورگان – ۱ تا ۵ آگوست اعطا می شود. آنها همچنین هزینه ثبت نام کنفرانس خود را پرداخت خواهند کرد و برای ارائه یک سخنرانی ۲۰ دقیقه ای در طول برنامه اصلی کنفرانس، باید ارائه شوند. گیرندگان باید بتوانند از پنجشنبه تا یکشنبه در کنفرانس شرکت کنند.

آخرین مهلت ثبت نام : ۱۶ آپریل ۲۰۱۸ ( ۲۷ فروردین ۹۷)

برای اطلاعات بیشتر در مورد مسابقه SOTA Catalyst Award 2018 و یا ارسال آثار خود به سایت فراخوان مراجعه کنید

Visits: 17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا