فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان جایزه عکس استانبول ۲۰۲۰

فراخوان جایزه عکس استانبول ۲۰۲۰ لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=9405 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فراخوان جایزه عکس استانبول ۲۰۲۰ | جایزه عکس استانبول یک مسابقه بین المللی عکاسی خبری است که توسط آژانس Anadolu برگزار می شود.

فراخوان جایزه عکس استانبول ۲۰۲۰ | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از مجله فرد انتظار می رود عکاسان در سراسر جهان تصاویری را ثبت کنند و برای مسابقه ارسال کنند که ثبت رویدادهای جهانی باشد. این مسابقه عمدتا با تمرکز روی اخبار و عکس های ورزشی برگزار می شود ، دارای چهار دسته است: تک عکس خبری ، مجموعه عکس داستان خبری ، تک عکس ورزشها و داستان ورزشها .

عکاسان می توانند هم عکس منتشر شده و منتشر نشده را برای این رقابت ارسال کنند. عکس ها باید در سال ۲۰۱۹ گرفته شوند.

برای دیدن برندگان گذشته اینجا را کلیک کنید.

هزینه ثبت نام در این رقابت رایگان است.

جوایز
به برنده “عکس سال” ۸۰۰۰ دلار اهدا می شود ، در حالی که به برندگان دسته های دیگر ۵۰۰۰ دلار برای جایزه اول ، ۳۰۰۰ دلار برای جایزه دوم و ۱۵۰۰ دلار برای سوم اهدا می شود.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن ۹۸)

چه کسی می تواند شرکت کند:
این مسابقه برای عکاسان خبره حرفه ای از سراسر جهان آزاد است. عکاسان حرفه ای کسانی هستند که بیشتر درآمد خود را از عکاسی کسب می کنند ، یا کسب کرده اند ، و کار خود را بطور مرتب می فروشند و منتشر می کنند و به سازمان های حرفه ای عکاسی تعلق دارند.

وب سایت مسابقه
برای اطلاعات بیشتر به http://www.istanbulphotoawards.com مراجعه کنید

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا