اخباراخبار انیمیشن

انیمیشن حبسی، بهترین فیلم انیمیشن محیط زیست ایتالیا

انیمیشن حبسی، بهترین فیلم انیمیشن محیط زیست ایتالیا لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=21808 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

انیمیشن حبسی که توسط احمد خوش‌نیت کارگردانی شده به عنوان بهترین فیلم انیمیشن جشنواره محیط زیست ایتالیا انتخاب شد.

به گزارش مجله اثرهنری احمد خوش نیت به عنوان کارگردان و نویسنده و تهیه‌کننده حبسی برنده عنوان بهترین فیلم انیمیشن، را از جشنواره محیط زیست ایتالیا (Cittadella GEOFILMFESTIVAL) دریافت و تندیس زمین طلایی این جشنواره را از میان پنج نامزد،از آن خود کرد. اختتامیه این جشنواره ۲۱ نوامبر در سالن ولارنای چیتادلا در شهر پادووای ایتالیا برگزار شد.

سومین جشنواره محیط زیست ایتالیا در سال ۲۰۱۹ برگزیدگان خود را انتخاب کرده بود تا در برنامه‌ای یک‌ساله آنها را به صورت ماهانه به نمایش بگذارد. انیمیشن حبسی نیز در برنامه اکران خود در ماه ژانویه ۲۰۲۰ توانسته بود بالاترین رأی تماشاگران را از آن خود کند.

این انیمیشن با تکنیک سه‌بعدی کامپیوتری تولید و زمان آن نیز ۱۱ دقیقه و ۲۲ ثانیه می‌باشد. عوامل تولید انیمیشن نیز عبارتند از :
کارگردان، نویسنده و تهیه کننده : احمد خوش‌نیت
مدل‌ساز سه بعدی، انیماتور، فضاسازی و کامپوزیت : داریوش اسکویی
طراح شخصیت : نوید مسعودنیا
طراح صدا : کامران سحرخیز و زهره علی‌اکبری
موسیقی : پژمان خلیلی(سرپرست)، پژمان خلیلی، تینا جامه‌گرمی و علی جعفری‌پویان(ویولن)، سهراب برهمندی(ویولا)، آتنا اشتیاقی(ویولن‌سل)، و پورنگ پورشیرازی(کنترباس)، افیک متوسلیان، شیما حکیمی، محمدرضا صفی و شهرام رکوعی (گروه کر)

لازم به ذکر است؛ حبسی در جشنواره آیکونا یونان نیز به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده که در تاریخ ۴ تا ۶ دسامبر ۲۰۲۰(۱۴ تا ۱۶ آذر) به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

Visits: 24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا