اخباراطلاع‌رسانی

۳برنامه فرهنگی هنری جدید در شبکه ۴

۳برنامه فرهنگی هنری جدید در شبکه 4 | مجله اثرهنری، بخش هنری، خبری و تحلیلی مجموعه اثرهنری | مجله اثر هنری ـ «اثرگذارتر باشید»

۳برنامه فرهنگی هنری جدید در شبکه ۴ | گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما، سه مجله شامگاهی هنری «سُرنا»، «هزاره شعر» و «بی چارچوب» را از امشب روی آنتن می برد.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، سه مجله شامگاهی «هزاره شعر»، «بی چارچوب» و «سُرنا» از شنبه تا دوشنبه هر شب ساعت ۲۳ به حوزه های ادبی، فرهنگی، هنری و موسیقیایی کشور و مسائل و اخبار روز پیرامون آن ها خواهند پرداخت.

بی‌چارچوب :

«بی چارچوب» عنوان مجله فرهنگی هنری با اجرای جواد مولانیا است که شنبه شب ها به مرور اخبار فرهنگی و هنری هفته گذشته همراه با مطالبه گری با حضور مسئولان حوزه های مربوطه می پردازد.  

این برنامه با تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک احسان حسینی و حامد مهربان در گروه ادب و هنر تولید شده است و آیتم های گوناگونی از قبیل : معرفی فیلم، معرفی کتاب، پرتره هنرمندان، گزارش و … را شامل می شود که با جذابیت های گرافیکی و محتوایی و اجرا همراه خواهد بود.

۳برنامه فرهنگی هنری جدید در شبکه 4  |  مجله اثرهنری، بخش هنری، خبری و تحلیلی مجموعه اثرهنری | مجله اثر هنری ـ «اثرگذارتر باشید»
۳برنامه فرهنگی هنری جدید در شبکه ۴

هزاره شعر :

«هزاره شعر» عنوان مجله ادبی با اجرای علیرضا بهرامی است که دوشنبه شب ها به هزارتوی شعر و ادبیات شیرین فارسی و تازه های شعر و ادبیات و نشر این حوزه و همچنین نقد ادبی نشریات خواهد پرداخت.

این برنامه به تهیه کنندگی احسان وحیدزاده در گروه ادب و هنر تولید شده است و آیتم های گوناگونی از قبیل : اخبار ، معرفی تازه های نشر، معرفی کتاب، گزارش و … را شامل می شود و سعی در افزایش آگاهی و دانش مخاطبان در حوزه ادبیات دارد.

سرنا :

«سرنا» عنوان مجله موسیقایی با اجرا و سردبیری رضا مهدوی  است که یکشنبه شب ها به صورت تخصصی به موسیقی اصیل ایرانی و ویژه موسیقی مقامی و سنتی با حضور موسیقیدانان، هنرمندان، مسئولان و کارشناسان این حوزه می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی محمد علیبازی در گروه ادب و هنر تولید شده است و آیتم های گوناگونی از قبیل : اخبار موسیقی، معرفی آلبوم، معرفی تک آهنگ ها، گزارش و … را شامل می شود و سعی در افزایش آگاهی و سواد شنیداری مخاطبان دارد که اساتیدی همچون نادر مشایخی و مرتضی شیرکوهی در این امر برنامه را یاری می رسانند.

علیرضا سعیدی خبرنگار موسیقی و آرش نصیری خبرنگار و منتقد و میرعلی میرعلی نقی نویسنده سرنا هستند.

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا