اخبار هنرهای تجسمیپژوهش

۵ پژوهشگر برتر هنرهای تجسمی انتخاب می‌شوند

۵ پژوهشگر برتر هنرهای تجسمی انتخاب می‌شوند | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4228 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
۵ پژوهشگر برتر هنرهای تجسمی انتخاب می‌شوند | مدیر بخش همایش و فراخوان مقالات یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر خبر از تجلیل از ۵ پژوهشگر برتر حوزه هنرهای تجسمی در این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر و معرفی آنها در موزه امام علی (ع) از طریق معرفی آثارشان داد.

۵ پژوهشگر برتر هنرهای تجسمی انتخاب می‌شوند | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا
به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، حسن موریزی نژاد مدیر بخش همایش و فراخوان مقالات این دوره از جشنواره درباره این بخش گفت: در این دوره به ابتکار مدیر هنری جشنواره بخش پژوهش به صورت جدی گنجانده شده است. پژوهش رکن مهمی در حوزه هنر است و مکمل فعالیت‌های هنری است.

مدیر بخش همایش و فراخوان مقالات یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در ادامه درباره دیگر بخش های پژوهش گفت: ما در این دوره جشنواره از پنج نفر از افرادی که در حوزه پژوهش سابقه خوبی دارند و از نسل‌های مختلف هستند، تجلیل خواهیم کرد. در طول جشنواره، در موزه امام علی (ع) کتاب‌های مهمی که طی ۴۰ سال در عرصه هنرهای تجسمی منتشر شده است نمایش داده می شود که در کنار آن ما به شکل‌های مختلف به معرفی این پنج نفر می‌پردازیم که از جمله آنها معرفی کتاب‌ها و مقالات آنهاست.

موریزی نژاد ادامه داد: یک بخشی را هم به صورت پنل در این دوره جشنواره در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کنیم که قرار است در این پنل ها در سه محوری که در بالا ذکر کردم، سخنرانی و ارائه مقاله داشته باشیم. در همین پنل‌ها مقالات بخش مسابقه نیز ارائه می شوند.

داوران بخش همایش و فراخوان مقالات یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شامل بهنام کامرانی، حامد کیا و شهروز مهاجر هستند.

در این بخش به سه نفر از برگزیدگان لوح افتخار و مبلغ ۵۰ میلیون ریال جایزۀ نقدی اهدا می‌شود و به نویسندگانی که مقالاتشان در کتاب چاپ شود لوح تقدیر و کتاب اهدا می‌شود.

اساتید و پژوهشگران باید مقالات کامل خود را مطابق فرمت پیشنهادی جشنواره که در سایت جشنواره به نشانی http://www.ivafestival.ir قرار گرفته است ارائه کنند.

آخرین مهلت ارسال مقالات اول بهمن ماه و داوری آثار ۴ تا ۱۵ بهمن ماه خواهد بود.

یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با دبیری ابراهیم حقیقی در بهمن ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. در این جشنواره سید امیر سقراطی دبیری هنری و محسن سلیمانی دبیری اجرایی را عهده‌دار هستند.

Visits: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا