اخباراخبار هنرهای تجسمی

برندگان ایرانی دومین دوره مسابقه D’source Corona Design Challenge Merit هند ۲۰۲۰

برندگان ایرانی دومین دوره مسابقه D’source Corona Design Challenge Merit هند ۲۰۲۰ لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=17284 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

برندگان ایرانی دومین دوره مسابقه D’source Corona Design Challenge Merit هند ۲۰۲۰ | طراحان ایرانی، برندگان دومین دوره مسابقه D’source Corona Design Challenge Merit هند ۲۰۲۰ شدند.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از روزرنگ سه طراح ایرانی به نام های: حسین عبدی، غلامرضا صفاری و عاطفه بیاجیان منتخب هیئت داوران و برندگان دور دوم این مسابقه شدند. در هر دو دوره ۲۱۱۶ مدخل با بیش از ۳۰۰۰ شرکت کننده از ۵۴ کشور جهان وجود داشت.
ورودی های برنده در سه قالب منتشر می شوند: (الف) به صورت آنلاین (ب) چاپ به صورت کتاب و (ج) که در یک نمایشگاه مسافرتی طی سالهای ۲۰۲۰-۲۰۲۱ نمایش داده می شود  و اعتبار کامل را به برندگان ارائه می دهند.

برندگان حق دارند مشارکت رایگان (هزینه سمینار / کارگاه و غذا) را در طول “سمینار تجربه کار طراحی و کارگاه” که در IIT Bombay در تابستان سال ۲۰۲۱ برگزار می شود داشته باشند. این کارگاه ها و سمینار توسط کارشناسان طراحی انجام می شود.
به هر یک از شرکت کنندگان برنده گواهی برنده شدن در “D’source Corona Design Challenge Merit Award” به همراه یک جایزه برای “طراحی مشارکت” اهدا می شود و یک نسخه از کتاب را نیز دریافت می کند.

Visits: 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا