فراخوانفراخوان بسته‌بندیفراخوان گرافیک

فراخوان جعبه ای برای طراحی آینده

فراخوان جعبه ای برای طراحی آینده لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=22771 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان جعبه ای برای طراحی آینده | مسابقه جعبه ای برای طراحی آینده (Box to the Future Design Competition) هم اکنون برای ثبت نام متقاضیان باز است!

به گزارش مجله اثرهنری شرکت دیزاین کلاس (DesignClass) از تمام کسانی که دارای استعداد خلاقه و دقت زیاد نسبت به جزئیات هستند دعوت می کند تا در “مسابقه جعبه ای برای طراحی آینده” شرکت کنند و در آن، شرکت کنندگان را به کشیدن طرحی تجربی و آینده نگرانه از جعبه های اشتراکی ویژه صنعت زیبایی و آرایشی بهداشتی به چالش می کشد.

به نظر می رسد که هر هفته یک طرح جدید از جعبه های اشتراکی راه اندازی می شود. خواه این جعبه ها برای نوع جدیدی از کیت لوازم اصلاح مردانه بکار گرفته شوند یا برای شوینده های لباس – درست است، این نوع هم واقعا در بازار وجود دارد – ما به عنوان مصرف کننده، هیچوقت از راحتی و آسایش خودمان و بازاریابی هوشمندانه سیر نمی شویم. تحقیقات همچنین نشان داده است که تجربه “باز کردن جعبه” محصول خریداری شده می تواند برای مشتری بسیار لذت بخش باشد.

چالش بزرگ ما در اینجا خطر غیرقابل استفاده بودن این جعبه ها است. اگرچه محصولات ما همچنان از پلاستیک و سایر مواد غیرقابل بازیافت یا غیرقابل استفاده ساخته می شوند. اقلام یکبار مصرف هنوز هم در صنعت طراحی محصول یا حتی بسته بندی آن حرف اول را می زند. در کسب و کار، این نوع طراحی را “طراحی خطی” می نامند.

اما لزومی ندارد وضع به همین منوال باقی بماند. می توان طراحی خطی را به “طراحی چرخه ای” تبدیل کرد که روشی کاملا متفاوت در نگرش نسبت به نحوه تولید محصولات و چرخه عمر آنها است.

امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که برندها و مصرف کنندگان می خواهند پایدارتر باشند، حال مسئولیت توسعه چنین راه حل هایی بر عهده طراحانی چون شما است.

طرحی از آینده تجربی جعبه های اشتراکی برای محصولات زیبایی و آرایشی و بهداشتی بکشید. یک برند نوآور و خلاق به چه شکل می تواند محصولات و بسته بندی های خود را به شیوه ای آینده نگرانه و پایدار طراحی کند؟

شرایط ارسال

برای به نمایش گذاشتن طرح آینده نگر خود از جعبه های اشتراکی ویژه محصولات زیبایی و بهداشتی، می توانید حداکثر تا ۴ تصویر از طرح خود (۳۰۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسل) خلق کنید و در آن هر ویژگی که مد نظرتان است را نشان دهید، همراه با مشخصات کارخانه و یک توضیح کتبی با کمتر از ۵۰۰ کلمه به زبان انگلیسی برای تشریح استدلال و روند کار خود.

معیارهای ارزیابی

آثار ارسالی شما بر اساس طراحی، نوآوری، قابلیت پایداری، مواد بکار رفته و قابلیت ساخت و هزینه ها ارزیابی خواهند شد.

اسامی برندگان در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۱ اعلام خواهد شد.

هزینه ورودی

هیچ هزینه ای برای شرکت در مسابقه گرفته نمی شود!

افراد مجاز به شرکت در مسابقه

هر کسی که دارای استعداد خلاقه و دقت زیاد نسبت به جزئیات باشد می تواند در این مسابقه شرکت کند.

جوایز

جایزه بزرگ مسابقه شامل ۱۰۰۰ دلار پول نقد بعلاوه ۶ ساعت کلاس مربیگری با طراحان شرکت MaCher می باشد که به شما در توسعه بیشتر ایده هایتان و خلق یک طرح حرفه ای متناسب با مشخصات کارخانه کمک خواهند کرد.

تمامی طرح های ارسالی تأیید شده تا ۸ مارس ۲۰۲۱ برای رأی گیری عمومی در سایت articles.godesignclass.com گذاشته می شوند. طرحی که بیشترین آراء مردمی را دریافت کند، به عنوان برنده “جایزه برگزیده طراحی” شناخته خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۵ فبریه ۲۰۲۱ ( ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 12

منبع
مجله نگاه‌فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا