اخبار هنرهای تجسمیفراخوان تندیسهنرهای تجسمی

مجله «تندیس» به کیوسک برگشت

مجله «تندیس» به کیوسک برگشت | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=2716 کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier

مجله «تندیس» به کیوسک برگشت | همزمان با انتشار مجدد نشریه تندیس، رویدادهایی به همین مناسبت توسط نشریه تندیس و نشر پیکره در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) رقم خواهد خورد.

به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از خبرگزاری مهر ، محمدحسن حامدی مدیر مسئول مجله «تندیس» با اعلام خبر انتشار مجدد این مجله هنرهای تجسمی گفت: همزمان با انتشار مجدد نشریه تندیس، رویدادهایی به همین مناسبت توسط نشریه تندیس و نشر پیکره در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) رقم خواهد خورد که برگزاری «نمایشگاه ۵۵۵۵ روز با تندیس» که به نمایش دستاوردهای علمی، فرهنگی و هنری نشریه تندیس و نشر پیکره در طی پانزده سال اختصاص دارد از جمله آنهاست.
وی افزود: در این مراسم آیدین آغداشلو، جواد مجابی و بنده به ایراد سخن خواهیم پرداخن و رونمایی از شماره جدید مجله تندیس (شماره های توامان ۳۷۱- ۳۷۲) و رونمایی از کتاب «جستارهایی در تاریخ هنر» نوشته اینجانب که در نشر پیکره به چاپ رسیده و حاصل پژوهش های چند ساله در حوزه هنرهای تجسمی ایران است از دیگر برنامه هایمان است .
به گفته وی، نمایشگاه «دو قرن هنر طراحی در ایران» شامل آثاری از گنجینه هنر طراحی ایران محفوظ در مجموعه تندیس از دیگر بخش های مراسم است .
این مراسم و نمایشگاه با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار خواهد شد و نمایشگاه «دو قرن هنر طراحی» تا ۱۲ مهر ماه برای بازدید علاقمندان در معرض نمایش است .
موزه هنرهای دینی امام علی(ع) در خیابان ولیعصر، روبروی بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، بلوار اسفندیاری شماره ۳۵ واقع شده است.

Views: 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا