فراخوانفراخوان تصویرسازیفراخوان گرافیک

فراخوان جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی

فراخوان جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=24201👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی | به گزارش مجله اثرهنری بر این اساس، «جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی»، در دو بخش مسابقه و فعالیت‌های جنبی، برگزار خواهد شد و انتخاب و داوری آثار و افتتاح نمایشگاه مجازی در تیرماه و برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در مردادماه۱۴۰۰ خواهد بود.

این جشنواره با همراهی و همکاری انجمن تصویرگران کتاب، انجمن طراحان گرافیک و بسیج هنرمندان تهران و همچنین جمعی از اساتید و کارشناسان محتوایی و هنری کتاب‌های درسی برگزار می‌شود.

ارتقای جایگاه تصویرگری آموزشی، تربیتی و نقش مؤثر آن در نظام تعلیم و تربیت؛ تحول و ارتقای فرهنگی، هنری و محتوایی جلد کتاب‌های درسی؛ شناسایی تصویرگران خلّاق، توانمند و متعهد و مشارکت حداکثری آنان در حوزه کتاب درسی؛ جلب نظر هنرمندان و تصویرگران به مسائل آموزشی و تربیتی در کتاب درسی؛ به‌روزرسانی تصاویر با رویکرد خلاقانه؛ از جمله اهداف برگزاری «جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی»، است.

به آثار منتخب با رأی داوران هنری و کارشناسان محتوایی در هر عنوان کتاب درسی جوایز نقدی، لوح تقدیر، گواهی حضور و کتاب نمایشگاه اهدا می شود.
آثار منتخب، با نام هنرمند به عنوان جلد کتاب درسی مورد استفاده و مالکیت مادی و معنوی آن به سازمان تعلق خواهد گرفت.
تصویرگری های برگزیده به صورت نمایشگاه مجازی و فیزیکی (در صورت مهیا تصویرگری بودن شرایط برای برگزاری نمایشگاه) در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.
از میان آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه با رأی بازدیدکنندگان و مخاطبین به تعدادی از آثار جوایز نقدی اهدا می شود.
آثار منتخب نمایشگاه به صورت کتاب چاپ و ارائه خواهد شد.
به صاحبان هر یک از آثار منتخب، یک جلد کتاب نمایشگاه اهدا خواهد شد.
برای هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد، گواهی شرکت در نمایشگاه صادر می شود.

بر اساس اعلان روز سه شنبه وزارت آموزش ‌و پرورش، علاقه‌مندان، می‌توانند تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ آثار خود را به دبیرخانه «جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی»، ارسال نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://tcif.oerp.ir/  مراجعه نموده و یا با شماره تلفن دبیرخانه جشنواره جهت پاسخگویی به سؤالات ۰۲۱۸۸۳۰۹۲۵۹ تماس بگیرند.

Visits: 57

منبع
مجله نگاه فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا