فراخوانفراخوان گرافیک

جشنواره بین ‌المللی هنرمحیطی در چابهار برگزار می شود

جشنواره بین ‌المللی هنرمحیطی در چابهار برگزار می شود لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5089 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
جشنواره بین ‌المللی هنرمحیطی در چابهار برگزار می شود | دبیر جشنواره بین ‌المللی هنرمحیطی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار با همکاری آموزشگاه هنرهای تجسمی فرم و اقامتگاه فرهنگی هنری راه در نظر دارد نخستین جشنواره بین ‌المللی هنرمحیطی را با همکاری هنرمندان ایران و مجارستان در چابهار برگزار کند.

جشنواره بین ‌المللی هنرمحیطی در چابهار برگزار می شود | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایرنا،
محمود مکتبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فراخوان جشنواره بین ‌المللی هنرمحیطی منتشر شده و
هنرمندان علاقه مند به این حوزه می ‌توانند پس از مطالعه شرایط و ضوابط برای حضور در این رویداد هنری اقدام کنند. 
دبیر جشنواره بین ‌المللی هنرمحیطی بیان کرد: این جشنواره از اول تا ۱۵ اسفند سالجاری در منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.
وی گفت: هنرمندان پس از بازدید از مناطق و مناظر طبیعی منطقه و جانمایی به اجرای آثار خود خواهند پرداخت. 
مکتبی افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره ‌باید نمونه آثار پیشین خود در زمینه هنر محیطی را در قالب PDF (حداکثر ۱۰ اثر، همراه با شرح تصاویر) به همراه بیوگرافی و کپی کارت ملی به ایمیل جشنواره environmentalart_freezone@gmail.com ارسال کنند.
وی اظهار داشت: دبیرخانه جشنواره در صورت تایید مدارک لازم، فرم ثبت ‌نام را برای هر کدام از متقاضیان ارسال خواهد کرد.
دبیر جشنواره بین المللی هنر محیطی چابهار افزود: دریافت فرم ثبت‌ نام به منزله پذیرش نهایی نیست و اسامی هنرمندان منتخب از طریق داوری و پس از پایان مهلت ثبت ‌نام اعلام خواهند شد.
وی افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار هزینه بلیط رفت‌ و برگشت هنرمندان، اقامت و پذیرایی، مواد مصرفی و ابزار مورد نیاز هنرمندان را پرداخت خواهد کرد.
مکتبی با بیان اینکه هنرمندان راه یافته به جشنواره باید امکان حضور در تمام روزهای جشنواره از اول تا ۱۵ اسفند را داشته باشند، اظهار داشت: توافق برای مکان یابی آثار و نظارت هنری، فنی و مشاوره در حین اجرای آثار به عهده هیات انتخاب و مدیر اجرایی و هنری برنامه است.
وی گفت: حق استفاده از آثار خلق شده در طول برگزاری جشنواره بمنظور انتشار در کاتالوگ، وب سایت و صفحات مجازی مرتبط و برگزاری نمایشگاه برای برگزارکنندگان محفوظ خواهد بود.
دبیر جشنواره بین المللی هنر محیطی چابهار افزود: آثار خلق شده در این جشنواره متعلق به سازمان منطقه آزاد چابهار بوده و امکان انتقال یا فروش آثار برای هنرمندان وجود نخواهد داشت.
وی مهلت ثبت ‌نام را حداکثر تا ۲۴ بهمن ۹۷ ذکر کرد و گفت: اسامی هنرمندان راه ‌یافته به جشنواره ۲۶ بهمن ‌از طریق اعلام رسمی در سایت سازمان منطقه آزاد چابهار، خبرگزاری‌ ها و صفحه رسمی جشنواره به اطلاع عموم خواهد رسید. 

Visits: 17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا