فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان جایزه عکاسی ۲۰۱۸ PhotoX Awards

جایزه عکاسی PhotoX Awards با هدف نمایش آثار برتر هنرمندان معاصر جهان برگزار می شود.

این دوره از رقابت PhotoX Awards با موضوع “انرژی”، “بیابان” و “بشریت” برپا خواهد شد و هنرمندان با شرکت در هر یک از این سه موضوع میتوانند شانس دریافت سه هزار پوند جایزه را داشته باشند.

سه دسته

انرژی، بیابان و بشریت

خلاصه انرژی: مفهوم “انرژی” را بررسی کنید. شاید برای شما جنبش جوانان یا نیروی بی پایان و بی رحمانه دریا باشد. ما شما را به چالش می اندازیم تا تفسیر خود را از این موضوع ارائه دهیم، داوران ما منتظرند تا جرقه الکتریسیته واقعی یا استعاری را ببینند.

خلاصه بیابان: PhotoX از شما دعوت می کند تا موضوع “Wilderness” را بیاموزد، از آزادی بی ارتباط که ما در طبیعت به تماشای انسان برای رهایی از زنجیره مقررات یا کنوانسیون می پردازیم.

خلاصه بشریت: مهربانی، بخشش، دوستی، همدلی، خیریه، جامعه، نژاد بشری. “بشریت” برای شما چیست؟ از خیرخواهی به خانواده جهانی ما، الهام بخش خلاقیت خود و وارد شدن به یک تصویر یا مجموعه ای برای پاسخ دادن به این مختصری که گفته شد.

PhotoX 2018 توسط جایزه ArtGemini، یک جایزه هنری جهانی که هنرهای تجسمی بین المللی را در سراسر جهان به نمایش می گذارد، به نمایش می گذارد. برای ۵ سال گذشته، ما مسابقات هنری را با موفقیت های بزرگی برگزار کرده ایم. نسخه ۲۰۱۷ بیش از ۱۲۰۰ مدخل را از ۳۹ کشور جهان به دست آورد. www.photox.co.uk

هزینه ورود : قیمت ها از ۱۵ پوند برای یک ورودی شروع می شود، ۳۰ پوند برای ۳ یا ۷۵ پوند برای ۹.

مهلت ثبت نام: ۶ می ۲۰۱۸ (۱۶ اردیبهشت ۹۷)

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا